Besvaret February 22, 2012 Ligger og hviler i sengen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 22, 2012 Sidder og hygger mig ved brændeovnen, da det er vores eneste varmekilde idag og i morgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 22, 2012 ligger i en liggestol med dynen over mig og plejer min forkølelse, så jeg atter kan møde op i praktik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 22, 2012 Sidder og køler ned med en kop "godnat" the inden jeg går i seng. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 22, 2012 Ser bare tv, er ikke træt <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Har lige lavet davids morgenmad - nu står det lige til afkøling :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Vi ser Peter Pedal, vi har hjemme hyggedag, hvor vi blandt andet skal til Bilka, for at bytte noget tøj. Og muligvis aftensmad sammen med Isaac's far, inde i byen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Tænker på at problemer er relative i forhold til hvor man befinder sig i livet. Nogle mennesker skulle satme skamme sig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Tænker på at problemer er relative i forhold til hvor man befinder sig i livet. Nogle mennesker skulle satme skamme sig :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Vi spiser morgenmad :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Tænker på at problemer er relative i forhold til hvor man befinder sig i livet. Nogle mennesker skulle satme skamme sig :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Har lige lavet dejen til burgerbollerne så nu mangler der bare 35 min af hæve tiden, til de skal formes og hæve igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Venter på min mand, vi skal ud og spise :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Venter på min mand, vi skal ud og spise :) Åhhhh hvor hyggeligt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Venter på pg komme ind og få nye kugler i ørerne. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Venter på pg komme ind og få nye kugler i ørerne. Kan H ikke klare den. Tøhø :badgirl :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Kan H ikke klare den. Tøhø :badgirl :lol Adr ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Er på café med smuksakken Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Tænker på at problemer er relative i forhold til hvor man befinder sig i livet. Nogle mennesker skulle satme skamme sig Enig! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Er på café med smuksakken Hvor hyggeligt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Nyder roen - manden sidder foran computeren og datteren er puttet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Nyder at have computeren for mig selv, da lillepigen sover sødt. Burde lave al mulig praktisk, men det er efterhånden så sjældent jeg kan få lov til at sidde ved computeren mens hun er vågen - så trænger til lidt mor-tid og skrive-BK-tid (modsat læse-BK-tid) :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Skal til at have burgerbollerne i ovnen om lidt efter mange timers hæveri :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites