Besvaret February 20, 2012 jeg slapper af efter en danse workout. Sådan :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2012 Skriver alt for mange indlæg på BK :D EDIT: men stadig kun nok til at være nr. 3 på "Dagens 20 mest aktive medlemmer" :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2012 Er back in business.... Efter arbejde står den på en tur i ikea med mand og veninde... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2012 Skriver alt for mange indlæg på BK :D EDIT: men stadig kun nok til at være nr. 3 på "Dagens 20 mest aktive medlemmer" :lolhit haha det vidste jeg ikke man kunne se - Haha jeg ligger nr 1 :lolhit Synes da ellers jeg laver noget hele tiden, så jeg ikke har tid til at være på bk :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2012 Sådan :) Det er altså hårdere end man tror :P og kan ikke finde ud af hvorfor jeg har ondt i armene. Men synes det er sejt den beregner ca kalorier :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2012 Jeg overvejer frokost, men skal lige samle mig pga svimmelheden! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2012 haha det vidste jeg ikke man kunne se - Haha jeg ligger nr 1 :lolhit Synes da ellers jeg laver noget hele tiden, så jeg ikke har tid til at være på bk :whistling Lige NU er jeg nr. 1 :yay :glad :D (der gik kun lidt sport i det :rolleyes ) Til det med fed: hahaha, der har jeg det sqi lidt omvendt i dag :whistling Men skal sørme have fyldt BK-depoterne op, for skal jo starte på job lige om snart - som om de depoterne nogensinde kan blive fyldt op... :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2012 Ser Reba imens Maliva sover ude i bven.. Overvejer at få gjort nogle af tingene på min prioriteringsliste færdigt.. :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2012 Lige NU er jeg nr. 1 :yay :glad :D (der gik kun lidt sport i det :rolleyes ) Til det med fed: hahaha, der har jeg det sqi lidt omvendt i dag :whistling Men skal sørme have fyldt BK-depoterne op, for skal jo starte på job lige om snart - som om de depoterne nogensinde kan blive fyldt op... :rolleyes Haha tænkte nok du ville prøve at komme på 1 pladsen, synes nemig lige pludselig det gik hurtigt :lol Arg tror nu heller ikke de kan blive fyldt op ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2012 Er ved at lave aftens mad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2012 Tjekker BK imens Tilde er begravet i mandens mobil og manden i eepaden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2012 Er i IKEA. Sammen m resten af Fyn (baaaah vinterferie) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2012 Skal til at i bad sammen med Maliva :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2012 Skal snart til at putte Isaac og bage Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2012 jeg ligger i sengen og håber at jeg ikke er ved at få halsbetændelse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2012 Ser The Mentalist på TV3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2012 Lige kommet hjem fra Ikea... 1700 kr fattigere... ;) Manden igang med at lave vores nye fede bar-stole :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2012 Er ved at bage cookies efter at have smidt en person ud af mit hjem. Første gang nogensinde, men jeg vil ikke finde mig i at blive kaldt naiv og snæversynet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2012 Er ved at bage cookies efter at have smidt en person ud af mit hjem. Første gang nogensinde, men jeg vil ikke finde mig i at blive kaldt naiv og snæversynet Puh ha - du fortjener vist også nogle cookies efter sådan en omgang :kram2 Jeg er lige kommet hjem fra gymnastik - 2 gange tilbage og så er det opvisning - jeg lærer det aldrig - godt jeg står bagerst i alle serier (så dårlig er jeg) Men hvad? det er en sjov måde at røre sig på og jeg får set mine skønne skønne søstre samtidig :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2012 Er ved at bage cookies efter at have smidt en person ud af mit hjem. Første gang nogensinde, men jeg vil ikke finde mig i at blive kaldt naiv og snæversynet Er det nogen vi skal :bask ? :kram :kram :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2012 Er det nogen vi skal :bask ? :kram :kram :kram :kram :kram :kram Næe, det kan ikke betale sig, det var to ældre damer fra Jehovas vidner <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2012 slapper lidt af inden sengetid om et kvarter :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2012 Er ved at lade op til at forlade sofaen, og gå ind i seng :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2012 Er ved at lade op til at forlade sofaen, og gå ind i seng :rolleyes :bask Gå i seng!! ;) og kan du ikke lige give mig et los, nu hvor du er oppe? :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites