Besvaret February 18, 2012 Ser tv på ipaden: http://i.imgur.com/NmeVx.jpg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Sidder og er øv over det er møg vejr i dag - skulle ellers have været i haven og få ordnet nogle små ting <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Har lige afleveret Emilie til playdate og har smidt mig på sofaen til en morfar :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Holder lige en lille pause efter at have spillet Dance star party på ps3. Håber det kan hjælpe lidt på de sidste fedt depoter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 ser genudsendelsen af x-factor, da vi ikke så det igår... og slapper af på min nye sofa :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Lige spist aftensmad, så nu slapper vi bare af :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Spiller WF med manden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Slapper af efter rengøring :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 venter på maden er færdig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Ligger på hotelværelset i Faaborg, mens både barn og kæreste er gået omkuld :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Prøver at spise noget. Har ikke fået mad siden igår aftes på grund af store smerter i kæben. Jeg kan ikke engang smile, og de smertestillende hjælper ikke særlig meget... <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Er træt og gad godt gå i seng, men manden kan ikke putte Erica - og hun er ikke træt endnu :( Så ser Voice :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Er træt og gad godt gå i seng, men manden kan ikke putte Erica - og hun er ikke træt endnu :( Så ser Voice :) Øv :( Det ku da være at de to skulle øve sig? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Ser voice og har ondt af mig selv.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Snupper nogle smertestillende og vil gå i seng. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Ligger i sengen, med hovedet fyldt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2012 Prøver at falde i søvn igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2012 Lige stået op næsten :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2012 Jubler over et vægttab på 4,6 kg på den første uge! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2012 Kæmper med at komme ud af sengen. Synes det er den værste weekend ever... Del dette indlæg Link to post Share on other sites