Besvaret February 17, 2012 Drikker farverige børnedrinks (lavet på vand og rød grenadin) og hygger med niecen.. :loveshower Fedt billede :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2012 Drikker farverige børnedrinks (lavet på vand og rød grenadin) og hygger med niecen.. :loveshower hvordan har du lavet den fine sukkerkant? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2012 jeg sidder og leder efter information om ravnholt forsamlingshus .... <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2012 hvordan har du lavet den fine sukkerkant? Tog to tallerkener - én til sukker og én til grenadine. Hældte så sukker og grenedine op på dem hver især - dyppede først kanten i grenadine og så ned i sukkeret bagefter, hvor jeg lige skrabede sukkeret op af kanterne. Og vupti - to fine glas til fine børnedrinks (eller voksendrinks :P ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2012 Fedt billede :D Tak :blush :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2012 Er lige kommet hjem efter en børnefri aften i mødregruppen på restaurant og prøver nu at holde mig opdateret på BK... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2012 Er på vej i seng... Har en total off dag :( :boo :( :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2012 Ville ønske at hun IGEN skulle til julefrokost med de dejlige tøser... :loveshower Fik snakket alt for lidt med 2 specielle piger... :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Kan ikke sove - 3 timer i mørket uden søvn... Argh frustrerende... jeg er garanteret total død imorgen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Ligger i sengen og slapper af sammen med den store mis. Har sovet virkelig dårlig, da jeg midt nat vågnede op med ondt mellem skulderbladene, hvor dæleme det er kommet fra... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 næsten lige stået op , dejligt at kunne sove længe i weekenden :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Sidder og griner af Maliva :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Ser handy manny sammen med Tilde og venter på at IKEA åbner, så vi kan komme derud :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Er ved at gøre mig klar til fødselsdag, og håber på at smerterne i min kæbe snart aftager lidt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Drikker kaffe Det samme her Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Kigger på manden pakker vores film og cd er ned :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Jeg er i Dinos legeland I Fredericia sammen med Mikkel og Lars Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Skal ud og købe bærbar sammen med min farmor :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Har lige handlet ind til fødselsdag. Bonus datteren blev 8 år i går så det skal fejres med svigerfamilien :) Og jeg gad ikke røre en finger, så boller og kage er købt! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Er taknemmelig over at have fantastiske mennesker i mit liv :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 Sidder ved min sprit-nye blærbar :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites