Besvaret February 11, 2012 Kigger på Emilie optræder med danseshow, mens manden laver mad :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2012 Spiser slik og nyder at min kæreste havde overrasket mig :loveshower Han har gjort hele hytten rent, vasket tøj og støvsuget :) Det var alle de ting jeg ellers skulle bruge min fridag i morgen på.. Så nu aner jeg ikke hvad min fridag skal gå med - HERLIGT :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2012 Det var SÅ skønt at se dig igen :kiss ILM smukkeste <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2012 Er kommet hjem til et rent hus og en Smuuuuuuuk buket "bare fordi" <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2012 Er kommet hjem til et rent hus og en Smuuuuuuuk buket "bare fordi" <3 Lækkert Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2012 Har sovet en halv time.. Nu ser kæresten WipeOut, og jeg keder mig lidt.. Tror jeg vil lave noget aftensmad! :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2012 Venter på Voice starter :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2012 Venter på Voice starter :) :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2012 læser bloggen Bitterf*ssen Bethany Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2012 Venter på Voice starter :) :ditto venter på afgørelsen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2012 Ligger i min seng og falder meget snart i søvn - trorikke jeg når at se voice færdigt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2012 Overvejer at gå i seng. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2012 Spiser frugt stykker, og ser film med kæresten :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2012 Er blevet rigtig dårlIg med kvalme og svimmelhed. Så manse har puttet mig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2012 Ligger i sengen og putter. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2012 Nyder en god film i tv med kage til :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2012 Skal snart til at have noget morgenmad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2012 Vil snart sætte vasketøjet over Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2012 er lige vågnet til nyheden og Withneys død :( sørgeligt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2012 Har lige sat frimærker på invitationerne til Davids fødselsdag , man kan ligeså godt få dem postet i god tid, så er man sikker på de fleste kan komme med :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2012 Kan slet ikke finde ud af hvad jeg skal bruge dagen på, når nu kæreste gjorde rent i går.. <_< Det er vist et luksusproblem? :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites