Besvaret February 10, 2012 Ser x-factor og smutter i seng efterfølgende, for jeg har fået opbygget mig en gigant hovedpine efter sms ræs med kæresten, efter han i går bad mig droppe vores bryllup, så vi skal ikke giftes alligevel Ej hvad er det nu for noget :( Håber du er okay søde :kram2 Og at han ikke mener det, men 'bare' havde en dårlig dag i går :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2012 Ej hvad er det nu for noget :( Håber du er okay søde :kram2 Og at han ikke mener det, men 'bare' havde en dårlig dag i går :kiss Hvis det bare var det :( men det tror jeg desværre ikke. Selvom han mistede hans papbedstefar i går. Så jeg har i skuffelse, ærgelse og fordi jeg er enormt ked af det valgt at jeg ikke skal med til bisættelsen på onsdag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2012 Hvis det bare var det :( men det tror jeg desværre ikke. Selvom han mistede hans papbedstefar i går. Så jeg har i skuffelse, ærgelse og fordi jeg er enormt ked af det valgt at jeg ikke skal med til bisættelsen på onsdag. :kram Sætter alle fotografier i et album. men holder pause lige nu fordi der er rigtig mange! :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2012 Filosoferer over mit liv. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2012 Ser x-factor og smutter i seng efterfølgende, for jeg har fået opbygget mig en gigant hovedpine efter sms ræs med kæresten, efter han i går bad mig droppe vores bryllup, så vi skal ikke giftes alligevel :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2012 Hvis det bare var det :( men det tror jeg desværre ikke. Selvom han mistede hans papbedstefar i går. Så jeg har i skuffelse, ærgelse og fordi jeg er enormt ked af det valgt at jeg ikke skal med til bisættelsen på onsdag. Det er jeg rigtig ked af at høre :( Håber I på et tidspunkt får det snakket ordentlig igennem og han indser hvad han ville få glip af :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2012 Skal til og spise morgenmad nu .. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2012 Gør klar til en legeaftale :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2012 Ser x-factor og smutter i seng efterfølgende, for jeg har fået opbygget mig en gigant hovedpine efter sms ræs med kæresten, efter han i går bad mig droppe vores bryllup, så vi skal ikke giftes alligevel :kram !!!!!!! Håber du er ok!! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2012 jeg ligger og laver det samme, som jeg gør, alle de lørdage, hvor jeg ikke er på arbejde... Lytter til mads og monopolet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2012 Hvis det bare var det :( men det tror jeg desværre ikke. Selvom han mistede hans papbedstefar i går. Så jeg har i skuffelse, ærgelse og fordi jeg er enormt ked af det valgt at jeg ikke skal med til bisættelsen på onsdag. tænker rigtig meget på dig, håber du er okay :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2012 Spiller WF og overvejer at spise frokost Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2012 Overvejer at melde mig ud af fitnesscentret.. Hmm.. 200 kr om måneden for at komme derop hver anden uge, synes jeg måske ikke helt er pengene værd.. <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2012 Spiser frokost :) bagefter skal jeg have en morfar :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2012 Spiser frokost :) bagefter skal jeg have en morfar :whistling Det lyder faktisk som en god idé :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2012 Nyder at min tykke mis har det godt i dag - efter en hård tur på dyrehospitalet er han endelig ved at være sig selv og vil helst røre ved os hele tiden! Hvad han ikke ved er at han skal af sted igen på tirsdag og opereres - men så bliver han helt rask! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2012 Snakker med min søster i fonen. eller hun snakker lige med sin mand om noget mens jeg er i røret :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2012 Krea hygger sammen med GND <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2012 Skal til at tage en lur imens R tager sig af M. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2012 bager, hvilket ikke er nem, når man kun har en arm at bruge :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2012 Krea hygger sammen med GND <3 Det var SÅ skønt at se dig igen :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites