Girl Next Door

Hvad laver i

8,488 indlæg i dette emne

Ser x-factor og smutter i seng efterfølgende, for jeg har fået opbygget mig en gigant hovedpine efter sms ræs med kæresten, efter han i går bad mig droppe vores bryllup, så vi skal ikke giftes alligevel

Ej hvad er det nu for noget :( Håber du er okay søde :kram2 Og at han ikke mener det, men 'bare' havde en dårlig dag i går :kiss

Del dette indlæg

Ej hvad er det nu for noget :( Håber du er okay søde :kram2 Og at han ikke mener det, men 'bare' havde en dårlig dag i går :kiss

Hvis det bare var det :( men det tror jeg desværre ikke. Selvom han mistede hans papbedstefar i går. Så jeg har i skuffelse, ærgelse og fordi jeg er enormt ked af det valgt at jeg ikke skal med til bisættelsen på onsdag.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis det bare var det :( men det tror jeg desværre ikke. Selvom han mistede hans papbedstefar i går. Så jeg har i skuffelse, ærgelse og fordi jeg er enormt ked af det valgt at jeg ikke skal med til bisættelsen på onsdag.

:kram

Sætter alle fotografier i et album. men holder pause lige nu fordi der er rigtig mange! :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ser x-factor og smutter i seng efterfølgende, for jeg har fået opbygget mig en gigant hovedpine efter sms ræs med kæresten, efter han i går bad mig droppe vores bryllup, så vi skal ikke giftes alligevel

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er jeg rigtig ked af at høre :( Håber I på et tidspunkt får det snakket ordentlig igennem og han indser hvad han ville få glip af :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal til og spise morgenmad nu ..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

:kram !!!!!!!

Håber du er ok!! :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg ligger og laver det samme, som jeg gør, alle de lørdage, hvor jeg ikke er på arbejde... Lytter til mads og monopolet

Del dette indlæg

Annonce ♥

tænker rigtig meget på dig, håber du er okay

:kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Spiller WF og overvejer at spise frokost

Del dette indlæg

Annonce ♥

Overvejer at melde mig ud af fitnesscentret.. Hmm.. 200 kr om måneden for at komme derop hver anden uge, synes jeg måske ikke helt er pengene værd.. <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Spiser frokost :) bagefter skal jeg have en morfar :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Spiser frokost :) bagefter skal jeg have en morfar :whistling

Det lyder faktisk som en god idé :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nyder at min tykke mis har det godt i dag - efter en hård tur på dyrehospitalet er han endelig ved at være sig selv og vil helst røre ved os hele tiden! Hvad han ikke ved er at han skal af sted igen på tirsdag og opereres - men så bliver han helt rask!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Snakker med min søster i fonen. eller hun snakker lige med sin mand om noget mens jeg er i røret :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Drikker kaffe :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Skal til at tage en lur imens R tager sig af M.

Del dette indlæg

Annonce ♥

bager, hvilket ikke er nem, når man kun har en arm at bruge :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Krea hygger sammen med GND <3

Det var SÅ skønt at se dig igen :kiss

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER