Besvaret February 8, 2012 Ser tv på iPaden og surfer på iphonen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 jeg har lige fulgt andres eksempel og er kravlet i seng... ligger mig til at sove om 10 minutter :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Uh av :( er der forresten noget nyt med hensyn til uddannelsesovervejelser og job? Jeg får ikke andet end afslag og bliver 'anbefalet' at få nummer 2 nu :( Med hensyn til uddannelse, så har jeg ikke engang råd til at melde mig til nogle fag! Men skal have undersøgt om jeg ikke evt kan lave et lån hos mine forældre ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Ser tv på iPaden og surfer på iphonen :D Der er gang i æblerne, hva :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Jeg får ikke andet end afslag og bliver 'anbefalet' at få nummer 2 nu :( Med hensyn til uddannelse, så har jeg ikke engang råd til at melde mig til nogle fag! Men skal have undersøgt om jeg ikke evt kan lave et lån hos mine forældre ;) Øv :( overvejer I en nummer 2? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Ser tv på iPaden og surfer på iphonen :D Hvor ser du tv henne på ipad'en? Altså sider, apps etc? Ikke din location i verden ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 nu ligger jeg mig til at sove. Shhhhhhh i må ikke snakke sådan, for jeg skal jo følge med i det hele :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 overvejer om min kat har spist noget forkert..... selv hunden holder sig for næsen :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Hvor ser du tv henne på ipad'en? Altså sider, apps etc? Ikke din location i verden ;) Min Yousee app som gør jeg kan se alle vores kanaler på telefon og iPad :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Skal til at se de unge ,ødre på internettet :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Er glæderligt overrasket over nogle herinde - der er virkelig mange fantastiske mennesker herinde :loveshower Også er jeg lige sprunget under dynen.. :D Så godnat de damer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Øv :( overvejer I en nummer 2? Jeg er nået dertil, for Tilde bliver også 3 år til sommer ;) Skal bare liiiiige have talt med manden :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Jeg er nået dertil, for Tilde bliver også 3 år til sommer ;) Skal bare liiiiige have talt med manden :rolleyes Ih hvor spændende :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Glæder mig og er glad for de mennesker som følger mig. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Glæder mig og er glad for de mennesker som følger mig. :) :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2012 Jeg er nået dertil, for Tilde bliver også 3 år til sommer ;) Skal bare liiiiige have talt med manden :rolleyes Spændende :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2012 Min Yousee app som gør jeg kan se alle vores kanaler på telefon og iPad :D Ahh.. Øv.. Vi har nemlig ikke YouSee <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2012 Jeg er nået dertil, for Tilde bliver også 3 år til sommer ;) Skal bare liiiiige have talt med manden :rolleyes :bunny :yay :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2012 Sidder i sofaen med min morgenmad og en kop "forbudt" te..... Nyder stilheden og solskinnet. Mand og barn sover, og jeg har det dejligt indeni efter hyggelig "morgentjans" med Marlon skønnebarn :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2012 Jeg er nået dertil, for Tilde bliver også 3 år til sommer ;) Skal bare liiiiige have talt med manden :rolleyes :glad :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2012 Laver absolut ingenting.. Sidder på arbejdet og stirre.. ryggen driller, kvalme og og opkast.. og tænker bare på at få fri så jeg kan hente nadja så vi kan besøge min lille nye niece der kom til verden i går.. :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2012 Ligger i sengen.. Kæmper for at komme op på arbejde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2012 Sidder i sofaen med min morgenmad og en kop "forbudt" te..... Nyder stilheden og solskinnet. Mand og barn sover, og jeg har det dejligt indeni efter hyggelig "morgentjans" med Marlon skønnebarn :loveshower Dejligt :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2012 Er ved at gøre klar til at køre til babysvømning - og nu er lillepigen også vågnet, så det er perfekt timing :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2012 Sidder på arbejdet, drikker kakao og glæder mig til næste uge :) Det bliver en god uge :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites