Besvaret February 8, 2012 Jubler over jeg har bestået psykologi eksamen Tillykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Jubler over jeg har bestået psykologi eksamen Tillykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Tillykke :) Mange tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Tillykke Mange tak søde, hvordan går det i det fynske? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Er hjemvendt fra en fantastisk MD-scanning :loveshower Og har lige spist varm leverposteg - havde glemt hvor godt det smager!! GUF! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Jubler over jeg har bestået psykologi eksamen Tillykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Tillykke :) Tusind tak :) jeg er bare så lettet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Er hjemvendt fra en fantastisk MD-scanning :loveshower Og har lige spist varm leverposteg - havde glemt hvor godt det smager!! GUF! Mmmh vi skal have varm leverpostej til aftensmad :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Har lavet et forkert vrid i ryggen, så er lige ved at dø af smerte :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Mange tak søde, hvordan går det i det fynske? Stille og roligt. Der sker ikke det store her - dagene er de samme ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 jeg ligger på sofaen og overvejer om jeg skulle gå i seng... træt træt træt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 jeg ligger på sofaen og overvejer om jeg skulle gå i seng... træt træt træt Sådan har jeg lagt i en time :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Mærker babypigen sparke :loveshower Og ser Big brother :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Er hos vennerne på vest Fyn. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Mærker babypigen sparke :loveshower Og ser Big brother :D :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Sådan har jeg lagt i en time :rolleyes :ditto (hvis ikke endnu længere) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Sådan har jeg lagt i en time :rolleyes vil så ikke fortælle, hvor længe jeg har ligget her, og endnu ikke er kommet videre... :ditto hmmm er der noget du har glemt at fortælle? :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Prøver at finde en behagelig stilling at ligge i, men sofaen er ikke samarbejdsvillig og jeg gider ikke ligge på gulvet mere :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Nøøh... Maliva putter bare ved mig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Nøøh... Maliva putter bare ved mig oh ja man kan jo også mærke babypige sparke udvendig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Putter nu i sengen. Sammen med manden og to banditter til katte. De er lidt i hopla lige nu :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Prøver at finde en behagelig stilling at ligge i, men sofaen er ikke samarbejdsvillig og jeg gider ikke ligge på gulvet mere :rolleyes Gulvet? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Er kravlet under dynen, totalt underligt at have sengen for mig selv. Overvejede et svagt øjeblik at hente smuksakken... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Gulvet? Jeg har lavet et forkert vrid i ryggen, så har forsøgt at 'rette' den ud ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Jeg har lavet et forkert vrid i ryggen, så har forsøgt at 'rette' den ud ;) Uh av :( er der forresten noget nyt med hensyn til uddannelsesovervejelser og job? Del dette indlæg Link to post Share on other sites