Besvaret February 7, 2012 Ser de unge mødre Jeg ser også de unge mødre :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2012 Drømmer om kage :D Mm.. Kage.. :loveshower Mine tanker går også LIDT i den retning.. :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2012 Jeg ser også de unge mødre :loveshower Også mig...... :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2012 Drømmer om kage :D Også mig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2012 Har hygget med lidt meget af det forbudte i dag, så har lidt dårlig samvittighed... Er bare sååååååå lækkersulten for tiden! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2012 Skriver opgave som egentlig først er til om laaaaaang tid, men det føltes bare så fristende at gå igang allerede nu.. :whistling Fyyh.. Gå nu bare i seng Tine!! ;) :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2012 Ligger i gæsteværelset hos mine forældre. I morgen rykker vi hjem igen til lækre ny-afhøvlede gulve :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2012 Tænker for meget på opgaven til at kunne sove.. Wehuu - eller hvad man nu siger. <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2012 Ser True North på Dr K :) Elsker Tina D. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Gør mig klar til første skoledag :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Prøver på at tage mig sammen til at stå op Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 skal om lidt af sted på arbejde... Er nok ikke så aktiv herinde for tiden, da jeg er i praktik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Er træt af min bil stadig er på værksted.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Lige kommet hjem efter at have kørt manden over til en af hans skolekammerater, så han kan køre med ham til næstved i skole Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Sidder og overvejer om jeg skal kører i Ikea eller Bilka for at købe billedrammer :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Sidder og er.. betænksom. - sagsbehandleren har først tid til en udreddelse om en uge... Hvilket vil sige under/indberetningen har været ubearbejdet i næsten to uger :/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Sidder og er.. betænksom. - sagsbehandleren har først tid til en udreddelse om en uge... Hvilket vil sige under/indberetningen har været ubearbejdet i næsten to uger :/ :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Har lige pakket en pakke ud og skal til at bage ølkage :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Har lige pakket en pakke ud og skal til at bage ølkage :) Måms ølkage, det er bare lang tid siden, at jeg har smagt sådan en :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Overvejer om jeg skal suse en tur i centret :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Lige kommet hjem fra en tur i IKEA med knægten :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Bruger penge på nettet :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2012 Jubler over jeg har bestået psykologi eksamen Del dette indlæg Link to post Share on other sites