MLM

Hvad har gjort din dag

40 indlæg i dette emne

Jeg har haft en god dag på job. Kunne nå at hente begge mine piger og har været til musik med Dicte. Det har været en skøn dag..

Del dette indlæg

Det slår sgu mine pandekager :lolhit :lolhit :lolhit

Det sad jeg også og tænkte :P :lolhit :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

At se min dejlige veninde, og hun lavede aftensmad og havde bagt fastelavns boller :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

At alt gik rigtig godt til begravelsen igår....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Igår : at jeg kunne hente datteren hjem uden hun skreg af mig eller slog mig.. godt nok tog det os 45 min at forlade legestuen til vi var hjemme, trods vi bor 5 min derfra.. men det var bare skønt at se hende glad ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

At man selvom man er mor og 26 år stadig er et lille barn over for sin egen mor, og fik sin vilje igen ;) Fik hende nemlig overtalt til at bage kage i går så vi kan spise den i dag på arbejdet :sandie

Del dette indlæg

Annonce ♥

At min mand har lavet morgenmad til os alle tre :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

At min mand har lavet morgenmad til os alle tre :loveshower

Det lyder rigtig hyggeligt

Del dette indlæg

Annonce ♥

I går, var det at vi blev færdige med opgaven på dette fordybelseskursus og så har i den forbindelse fået en masse fridage :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da A ser hans morgenmad udbryder han neeejjj det har jeg jo altid ønsket mig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg er blevet tilbudt en udvidelse til mit nuværende vikariat, så jeg istedet for 20 timer i 3 mdr nu har fået 30 timer i 6 måneder... YAY.. Er pædagog, så jobbene hænger jo ikke ligefrem på træerne..

Og at jeg med succes er kommet igang med et ordentlig vægttab - og at vægten fra dag til dag falder støt og roligt..

Del dette indlæg

Annonce ♥

jamen gode kollegaer, beboere som er glade og giver mig et smil eller kram med på vejen, når jeg går forbi dem. At høre, at de spørger efter mig, og hvorfor jeg ikke kommer ind og skal være hos dem :) så kan man jo ikke andet end føle sig værdsat :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

At blive modtaget i børnehaven af mine to altid fantastiske glade piger som meget gerne ville med hjem :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

En hyggelig lur på sofaen ved siden af manden som sad og spillede Xbox, mens Marlon lullede i barnevognen :biglove

Total søndagshygge :7himmel

Del dette indlæg

Annonce ♥

At vågne op ved siden af kæresten og bare ligge og smile, mens jeg nussede ham i håret.. Åhh.. :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER