Oprettet February 5, 2012 Syntes vi trænger til en dejlig positiv tråd om alle de små dejlige ting vi oplever i hverdagen. Kom frisk piger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2012 Jeg er glad for August og min mand kom op til Astrid og mig på sygehuset. Så jeg har hygget med August flere timer. Jeg sætter pris på det er vores kontaktlæge som havde vagten idag :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2012 At min mand så jeg trængte til ro, og tog drengene med på kælkebakken i tre timer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2012 At vi har luret hvorfor Anna græd så meget og ikke ville sove særlig længe ad gangen, så nu har hun sovet så fint i dag, at vi næsten ikke har vist hvad vi skulle gøre af os selv! :loveshower Der blev sågar tid til :hump :yay :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2012 At min mand så jeg trængte til ro, og tog drengene med på kælkebakken i tre timer :) Det er guld værd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2012 At vi har luret hvorfor Anna græd så meget og ikke ville sove særlig længe ad gangen, så nu har hun sovet så fint i dag, at vi næsten ikke har vist hvad vi skulle gøre af os selv! :loveshower Der blev sågar tid til :hump :yay :blush Hvad var der galt med det bette pus Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2012 Hvad var der galt med det bette pus Hun har ondt i nakken, så det gjorde ondt når hun skulle spise -> så var hun aldrig rigtig mæt og sov derfor ikke så længe ad gangen. Nu ligger jeg hende lidt anderledes når jeg lægger hende til, så i dag har vi haft en tilpas pige uden alt det skrigeri vi har haft den sidste uges tid! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2012 At der er interesse for vores hus :) Fik et bud i sidste uge som vi afviste, de interesserede kom så idag til åbent hus og bad om et modbud på deres bud. Så måske vi snart kan få solgt, vi håber vi kan nå til enighed :) nu må vi se hvordan forhandlingerne går imorgen :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2012 At der er interesse for vores hus :) Fik et bud i sidste uge som vi afviste, de interesserede kom så idag til åbent hus og bad om et modbud på deres bud. Så måske vi snart kan få solgt, vi håber vi kan nå til enighed :) nu må vi se hvordan forhandlingerne går imorgen :unsure Held og lykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2012 Hun har ondt i nakken, så det gjorde ondt når hun skulle spise -> så var hun aldrig rigtig mæt og sov derfor ikke så længe ad gangen. Nu ligger jeg hende lidt anderledes når jeg lægger hende til, så i dag har vi haft en tilpas pige uden alt det skrigeri vi har haft den sidste uges tid! Skønt og dejligt med noget ro Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2012 Åhh.... I dag må det være at mine forældre har været her med rundstykker, og blev og legede med Marlon i nogle timer.... SÅ hyggeligt :loveshower (og lige en sidebemærkning.... Titlen på tråden er lidt uforståelig når man er på fra mobilen (og ikke kan se "under-overskriften") Så måske overskriften skulle ha eet par ord mere på? ) super dejlig tråd ellers :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2012 At jeg har fundet en rigtig god veninde :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2012 Igår var det at det bare gik så godt på jobbet. At vi fik det holistiske menneskesyn frem på arbejdspladsen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2012 At se min mormor efter hendes operation igår;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2012 At Astrid faktisk har sovet ok og at min mand og jeg bytter idag. Så jeg skal hjem til August :-)))))))) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2012 At mine forældre altid er klar til at hjælpe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2012 At jeg var i IKEA i går med en ny veninde og nu skal jeg til at samle alle de dejlige ting jeg har købt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2012 Jeg har hentet baby pakker i Baby Sam og Rema 1000. Jeg er arbejdsløs og de pakker er VIRKELIG en stor hjælp for mig!!! At min mand bare er det rene guld, han har betalt sin egen fødselsdagsgave, fordi jeg ikke har så mange penge. At jeg skal til Gymnastik i aften med mine søstre og få rørt mig - jeg glæder mig. Så kan jeg også Flashe maven der er ved at kunne ses, og så i den stramme T-shirt så er den ekstra tydelig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2012 At manden gav mig en kæmpe krammer for lidt siden. Har haft en træls dag og kom til at snerre af dem herhjemme :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2012 At manden gav mig en kæmpe krammer for lidt siden. Har haft en træls dag og kom til at snerre af dem herhjemme :( :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2012 At jeg har haft en hyggelig dag med min barslende veninde, som havde sandwich og muffins med :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 22, 2012 At lave og spise masser af pandekager :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 22, 2012 Min dejlige J. Han er så tålmodig, forstående og accepterer mine udbrud! Åh jeg elsker den mand :biglove :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 22, 2012 Et dejligt morgenknald i morges :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 22, 2012 Et dejligt morgenknald i morges :D Det slår sgu mine pandekager :lolhit :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites