Lillebror

Vægt

24 indlæg i dette emne

Bare af ren nysgerrighed, hvor meget har i andre taget på ind til videre?

22+1 er jeg heldigvis kun oppe på ca. 3 kilo, men jeg er begyndt at få en del rygsmerter, og kan ikke gå så stærk længere uden det begynder at gøre ondt i maven... mindes ikke jeg havde de problemmer første gang.

Del dette indlæg

puuuha... det dumme spørgsmål ;)

Jeg er hvert fald over +10 her hvor jeg er 23+0... Men kombinerede lige graviditeten med et rygestop... Så det er nok halvt af hver :)

Jeg døjer også en del med lændesmærter efterhånden, og faktisk også ømhed i maven, hvis jeg ikke tager den i et roligt tempo...

Del dette indlæg

Annonce ♥

10 kilo i plus her <_< <_<

Jeg er begyndt at have meget ondt i mit skamben :unsure men fik afvide af min JM det er fordi jeg har født før..

Men min lænd er nu heller ikke helt glad.. Men det er jeg :) Sidste gang jeg var gravid blev jeg sygemeldt fra 14 uge pga bækkenløsning :( Men det mærker jeg ikke denne gang :glad :glad Ikke endnu ihvertfald og nu er jeg da i 22. uge..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg kan lige så godt springe ud... <_<

+7,5 er i uge 23+1

Katrine

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at høre jeg ikke er den eneste med nogle ekstra kilo rundt omkring:8:

Jeg har taget ca. 9 kg på, og følger fint vægtkurven fra min sidste graviditet, hvor jeg rundede de 28 kg. op til fødslen - satser på at holde det mere moderat denne gang..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg er også oppe omkring 5-6 kilo nu hvor jeg snart runder 25 uger. Håber ikke at jeg skal op på 23 kilo igen, men nu hvor bækkenløsningen igen har gjort sit indtog går det nok lidt stærkere... :oops

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er 23+4 uger henne og har taget 5 kilo på.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har nu taget... gisp!!! 16 kilo på....

Men sådan er det altså bare ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

27+1 og jeg har taget 2,2 kg på. det er mit andet barn

Del dette indlæg

Annonce ♥

12 Kg er i uge 27+0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HMmm <_< har nu rundet de 16 kg....det går sku den forkerte vej...ÆV...men har kun mig selv at takke det for, kan slet ikke styre den søde trang...så må jeg kæmpe med dem bagefter...men skulle nok til at tage mig sammen nu.

Katrine 29+5

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tør slet ikke tænke på det <_<

Ved sidste lægebesøg her lige inden jul sagde vægten +13 kilo :badgirl :badgirl

Så jeg er nok også oppe og runde de +16 kilo nu.. Men jeg er allerede gået så småt igang med at dyrke motion, så jeg skal nok komme efter det igen efter fødslen..

Del dette indlæg

Annonce ♥

HMmm <_< har nu rundet de 16 kg....det går sku den forkerte vej...ÆV...men har kun mig selv at takke det for, kan slet ikke styre den søde trang...så må jeg kæmpe med dem bagefter...men skulle nok til at tage mig sammen nu.Katrine 29+5

Jeg tør slet ikke tænke på det <_< Ved sidste lægebesøg her lige inden jul sagde vægten +13 kilo :badgirl :badgirl Så jeg er nok også oppe og runde de +16 kilo nu.. Men jeg er allerede gået så småt igang med at dyrke motion, så jeg skal nok komme efter det igen efter fødslen..

Åhh.... hvor er jeg glad for jeg ikke er den eneste... Jeg var faktisk begyndt at føle mig ret unormal med den vægtstigning... Men kan se jeg ikke er den eneste i verden :loveshower

(ja... det er måske ikke den sjoveste ting at have til fælles :P Men det er aldrig rart at være alene)

Jeg ligger stadig på en vægt der hedder +16... Men er også begyndt at gå hver dag.... For ligesom at holde mig lidt aktiv.... Og i det mindste forsøge at sætte en bremse på stigningen... :)

Er jeg så den eneste der allerede GLÆDER sig til at komme i gang med vægttab?? Jeg glæder mig sådan til at kunne komme ud og motionere ordentligt igen....

Og jeg glæder mig til at min nyvundne dobbelthage forsvinder LANGT væk!! :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhh.... hvor er jeg glad for jeg ikke er den eneste... Jeg var faktisk begyndt at føle mig ret unormal med den vægtstigning... Men kan se jeg ikke er den eneste i verden :loveshower

(ja... det er måske ikke den sjoveste ting at have til fælles :P Men det er aldrig rart at være alene)

Jeg ligger stadig på en vægt der hedder +16... Men er også begyndt at gå hver dag.... For ligesom at holde mig lidt aktiv.... Og i det mindste forsøge at sætte en bremse på stigningen... :)

Er jeg så den eneste der allerede GLÆDER sig til at komme i gang med vægttab?? Jeg glæder mig sådan til at kunne komme ud og motionere ordentligt igen....

Og jeg glæder mig til at min nyvundne dobbelthage forsvinder LANGT væk!! :D

Nej slet ikke.. Jeg har i mange mange dage drømt mig tilbage til mit motionscenter hvor jeg inden jeg blev gravid besøgte ca 6 gange om ugen :) Synes min krop er helt deform snart, så glæder mig som en gal til at komme afsted igen..

Men der er bare et eller andet tiltrækkende ved slik, kager og chips lige i øjeblikket :badgirl Inden jeg blev gravid spiste jeg det aldrig, netop for ikke at tage på, men hvis der er slik foran mig nu, er det en umulighed at lade det være..

Så er glad for min daglige cykeltur på 10 kilometer og håber på det kan gøre at min vægt ikke stiger så meget mere <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

3,5kg i uge 27+3 og han er skudt til at veje 1314g..

Nogle der har fået vægt på bebsen? Min er skudt til 4,5kg ved fødslen :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fik en vægt på ham da jeg var 29+2 og den hed 1661 gram... Så han bliver nok også en stor basse :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

27+4 blev hun skønnet til 1100 gram :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mille vejede 3600 gram ved fødslen og lægen mente vores anden pige vil veje ca det samme..

Selv vejede jeg 2800 gram..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har rundet de 13 kg nu, og synes det er helt forfærdeligt

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har taget lidt over 4 kg på. Og idag er jeg præcis 28 uger henne. Igår blev hun skønnet til at veje ca. 1100-1200 g. hun lå derfor 9% under gennemsnittet.

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har taget lidt over 4 kg på. Og idag er jeg præcis 28 uger henne. Igår blev hun skønnet til at veje ca. 1100-1200 g. hun lå derfor 9% under gennemsnittet.

Vores pige vejde det samme på det tidspunkt, men vi har også siden NF fået afvide, at hun er en smule under gennemsnittet, men så længe det ikke er alarmerende, tænker jeg ikke så meget over det :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

er heller ikke bekymret da jeg fik at vide at de godt må ligge op til 22% både over og under gennemsnittet.. men har da fået tid til scanning d. 25/2 og 25/3

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har ca. taget 10 kilo på indtil videre.

Er i 31+5 idag.. var ved jm i uge 29. der var det 8kilo+

og bassemand blev skønnet til 1400... et lille stykke over gennemsnittet.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER