bubbi78

Babypakke fra Matas

10 indlæg i dette emne

Nu har jeg gang på gang søgt på deres hjemmeside, men kan altså ikke finde nogen steder jeg kan bestille en babypakke derfra. Men har da bare set herinde, at der er andre der har bestilt derfra :unsure

Er der nogen der har et link eller kan fortælle hvor jeg bestiller den vil jeg blive meget glad :loveshower

Del dette indlæg

Såvidt jeg ved (er dog ikke 100% sikker):

Du skal være medlem af Club Matas, logge dig på, og så melde dig ind i Club Matas babyklub :) Efter det, så tror jeg egentlig bare at du skal gå ind i butikken med dit Club Matas kort :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Såvidt jeg ved (er dog ikke 100% sikker):

Du skal være medlem af Club Matas, logge dig på, og så melde dig ind i Club Matas babyklub :) Efter det, så tror jeg egentlig bare at du skal gå ind i butikken med dit Club Matas kort :)

:loveshower Taaak Det vil jeg da prøve så :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du melder dig ind i Club Matas og afkrydser at du også vil være medlem af Club Matas Baby.

Her er et link: http://www.clubmatas.dk/web/faces/public/exo/babyklub_login

Så kan du hente en pakke tidligst 1 måned før termin vha. dit medlemskort ;)

Jeg har altså hentet min og jeg har termin i August, de spørger overhovedet ind til det. Man kan jo ikke ligefrem se på mig jeg er gravid, højst lidt tyk. Så så snart du er meldt ind i klubben går du bare derned og siger det og så spørger de om enten email eller tlf. nr. og så kommer de med godteposen!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har altså hentet min og jeg har termin i August, de spørger overhovedet ind til det. Man kan jo ikke ligefrem se på mig jeg er gravid, højst lidt tyk. Så så snart du er meldt ind i klubben går du bare derned og siger det og så spørger de om enten email eller tlf. nr. og så kommer de med godteposen!

Ja, jeg har set at andre har skrevet det og har selv overvejet at hente den før. Ville bare blive skuffet hvis de sagde nej :( Og eftersom de jo siger i videoen at det er fra en måned før man må hente, har de jo ret til at nægte.

Tak for link, er nu meldt ind :glad

Velbekomme! :) Det tog mig også noget tid at finde frem til den del af deres hjemmeside <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg hentede også min matas babypakke helt i starten af min graviditet :rolleyes kunne ikke vente og var bange for om de pludselig ville udgå/løbe tør for dem. Jeg var slet ikke begyndt at få en babybule på maven endnu og ingen spurgte til noget, jeg fik den bare udleveret, da jeg henvendte mig med mit medlemskort.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg også hentet min.. Uden problemer.. Synes nu det er så hyggeligt efterhånden som man får de forskellige pakker hjem..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg forsøgte at finde den i to forskellige MATAS butikker i sidste uge, men de var løbet tør og fik ikke nogen hjem når de bestilte dem, så ekspedienterne mente, at der var nogle af vareprøverne, der måske var i restordre :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER