tazdiginez

Morsyg

7 indlæg i dette emne

Maliva er så tryghedssøgende nu hvor hun er ved at få tænder.

Hun vil kun falde i søvn ved bryst og hun vil kun sove i arm. Hun vil ikke rigtigt tage sut mere og hun vil heller ikke ha' grød mere.

Prøver vi at putte hende, når hun viser træthedstegn (med de sædvanlige putteritualer), så bliver hun hysterisk og slår omkring sig med arme og ben og hidser sig så meget op, så hun slet ikke er til at putte...

Som skrevet før er hun ved at få tænder og så har jeg en mistanke om at hun også er ved at prøve og komme op på alle fire. Hendes humør er som det plejer, hun virker tilfreds og glad det meste af tiden, men hvis tingene ikke går efter hendes hovede, så er fanden løs.

Hvad kan JEG gøre for at hendes tandbrud bliver "behageligt" for alle parter og ikke kun hende?

Hvad kan JEG gøre for at få mine arme og bryster igen (som er ømme efter alt det gnaven).

Tak til dig som læser.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville ønske jeg vidste det.. Har selv lidt af de problemer med tobias så følger lign med...

Men store kram herfra, det er hvad jeg kan lige nu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du bogen "vidunderlige uger" ?

Godt nok siger du at hun er ved at få tænder.... Og det kan selvfølgelig også være forklaringen. Men jeg synes bare det lyder rigtig meget som om hun er midt i et tigerspring.

Der starter et spring omkring uge 19, og dette spring kan fortsætte helt op til 6 uger.

Jeg kan hvert fald tydelig huske springet fra Marlon, og det var værre og varede længere end alle foregående (og efterfølgende, indtil videre) spring.

Det bedste råd jeg kan give, er at lade Maliva få al den ekstra tryghed og nærhed som hun har brug for. Jeg ved godt det slet ikke er hvad man gerne vil høre, for det er så HÅRDT mens det står på.

Men det hjælper hende trygt og (hvad der er en stor bonus for mor) hurtigere igennem springet.....

Og ellers er der også mange andre gode råd i den føromtalte bog :)

Nu ved jeg ikke om du slet ikke er tilhænger af tigerspring teorien..... Hvis det forholder sig sådan, så kan du bare ignorere mit indlæg ;)

Håber hvert fald på det snart bliver bedre med Maliva-prinsessen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du bogen "vidunderlige uger" ?

Godt nok siger du at hun er ved at få tænder.... Og det kan selvfølgelig også være forklaringen. Men jeg synes bare det lyder rigtig meget som om hun er midt i et tigerspring.

Der starter et spring omkring uge 19, og dette spring kan fortsætte helt op til 6 uger.

Jeg kan hvert fald tydelig huske springet fra Marlon, og det var værre og varede længere end alle foregående (og efterfølgende, indtil videre) spring.

Det bedste råd jeg kan give, er at lade Maliva få al den ekstra tryghed og nærhed som hun har brug for. Jeg ved godt det slet ikke er hvad man gerne vil høre, for det er så HÅRDT mens det står på.

Men det hjælper hende trygt og (hvad der er en stor bonus for mor) hurtigere igennem springet.....

Og ellers er der også mange andre gode råd i den føromtalte bog :)

Nu ved jeg ikke om du slet ikke er tilhænger af tigerspring teorien..... Hvis det forholder sig sådan, så kan du bare ignorere mit indlæg ;)

Håber hvert fald på det snart bliver bedre med Maliva-prinsessen :kram2

Meget enig :ditto

Det var også Theos hårdeste tigerspring indtil videre.

Jeg tror virkelig på den teori. Synes bare det passer så godt.

Som Troldemor skriver, så synes jeg bare at du skal efterkomme hendes krav. Giv hende hvad hun vil have. Hun har tydeligvis brug for det. Jeg tror ikke at det nytter noget at begynde og opdrage i den alder. Hun skal have tryghed og lige pludselig er hun sit glade selv igen.¨

Held og lykke :goodluck Ved godt at det er hårdt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er enig med de to andre. Det lyder meget som et tigerspring og det spring er hårdt!

Hvis det er tænder der driller så prøv at give hende noget koldt at bide i. F.eks. en bidering der har været i fryseren. Det kan nogen gange hjælpe lidt ved at "bedøve" lidt og så er det bare rart for dem at have noget at bide i når tænderne kommer for det klør.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er enig med de to andre. Det lyder meget som et tigerspring og det spring er hårdt!

Hvis det er tænder der driller så prøv at give hende noget koldt at bide i. F.eks. en bidering der har været i fryseren. Det kan nogen gange hjælpe lidt ved at "bedøve" lidt og så er det bare rart for dem at have noget at bide i når tænderne kommer for det klør.

Uh! jerg ville højst komme den i køleskabet - det andet tror jeg er alt for koldt. Mener endda jrg har læst de skal ligge lidt inden baby får den, efter de har været på køl...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh! jerg ville højst komme den i køleskabet - det andet tror jeg er alt for koldt. Mener endda jrg har læst de skal ligge lidt inden baby får den, efter de har været på køl...

Du har ret. Det er køleskabet de skal i. Sad lige og tænkte på nogen andre ting der skulle i fryseren ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER