Verdier

Gravid svømning i Esbjerg

12 indlæg i dette emne

Andre end mig der går der? Kunne da være sjovt om andre bk medlemmer går til det, nu hvor der så mange på de hold..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ha ha jeg har overvejet, men det er blevet ved det... Synes Svømmestadion er så dyrt + det er lidt sent at gå igang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha jeg har overvejet, men det er blevet ved det... Synes Svømmestadion er så dyrt + det er lidt sent at gå igang :)

Ja, men tænker at hvis man nu har et måneds kort, så er pengene godt givet ud.. Men ja, det er godt nok blevet dyrt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja helt sikkert, har også kun hørt godt om det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg bor i esbjerg, og skal helt sikkert gå til noget svømning på et tidspunkt, når maven bliver lidt større og sådan.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også bare rigtig godt.. Har indtil nu gået der tirsdag, men overvejer også at springe på torsdagsholdet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor ærgeligt jeg ikke kan nå at komme med, kunne ellers have været super hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, men nu får du heldigvis noget andet og hygge dig med når bebs kommer.. Og så er der jo babysvømning med den lille..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yep så kan det være vi mødes der engang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa :D

Jeg har haft en del lændesmerter og har nu fået af vide at det bedste for mine smerter er svømning, så vi ses nok også meget snart til Graviditetssvømning! :D Har tænkt mig at begynde i næste uge ;)

Kh

Sata

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa :D

Jeg har haft en del lændesmerter og har nu fået af vide at det bedste for mine smerter er svømning, så vi ses nok også meget snart til Graviditetssvømning! :D Har tænkt mig at begynde i næste uge ;)

Kh

Sata

Der er desværre vinterferie i næste uge.. Men fra uge 8 starter op normalt igen kl 10.50 tirsdag og torsdag.. :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super, det vil jeg glæde mig til :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER