Oprettet February 3, 2012 er i klar på en x-factoraften mere, og snakke om, om det er de rigtige, som går videre til live shows´ene??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2012 slet ikke nogen som ser med??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2012 åhhh en som ser det, jeg nåede ellers at føle mig helt alene. Jeg synes klart Mulila skal gå videre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2012 smuk fortolkning af Heaven :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2012 Enig :) Jeg har været på det slot. Lidt sjovt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2012 jeg er så ikke så begejstret for hende sissel - sorry Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2012 jaaaah Blachmann, han er min ynglig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2012 den første gruppe, som er inde, synes jeg skal gå videre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2012 Hold kæft de er gode de piger!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2012 den første gruppe, som er inde, synes jeg skal gå videre :) Han fik sgu også tårer i øjnene. Vildt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2012 jeg synes ikke at gruppen med ham og hende, der var nr.2 og nr 3 - den første af de sammensatte grupper skal gå videre... Ida af de unge skal videre... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2012 Pernille bliver rørt af Ida.... Yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2012 Jesper kender pigen fra double trouble personligt. de har spillet sammen og inden han mødte mig ville hun ha' dannet duo med Ham.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2012 Jesper kender pigen fra double trouble personligt. de har spillet sammen og inden han mødte mig ville hun ha' dannet duo med Ham.... Grineren :D Jeg synes faktisk generelt at niveauet er ret højt i år. Synes derimod ikke at de var særlig gode sidste år :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2012 Christel er sådan en ..... #!@?*! Den lille ting løb til xfactor audition med min version af patsy clines crazy i hovedet !!! :@ (mærk ironien) ... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2012 Så ser jeg det også. Skulle lige have ro i lejren. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2012 Jeg er altså rimelig overbevist om at jeg har været på det slot cutfather er på... Til dengang jeg var med i bonde søger brud Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2012 jaaaaah mulila er med :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2012 jaaaaah mulila er med :) Det er dejligt.. hun er så sød :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2012 Jeg er altså rimelig overbevist om at jeg har været på det slot cutfather er på... Til dengang jeg var med i bonde søger brud Jeg har været der. Det hedder Holckenhavn og ligger på Fyn :) Var du i TV? Du er da lidt en kendis ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2012 Jeg er altså rimelig overbevist om at jeg har været på det slot cutfather er på... Til dengang jeg var med i bonde søger brud Fik du en bondemand så? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2012 Nej... jeg var SÅ nervøs med alle de kameraer... Så jeg vandt ikke en bondemand, hvilket jo kun var godt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2012 jaaah en af de rigtige grupper er videre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2012 Har set de to før... mit hovede knager hver gang Del dette indlæg Link to post Share on other sites