Besvaret February 3, 2012 jaaaaah endnu en af de rigtig grupper er videre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2012 Åh nej.. dt ryger videre :rolleyes De er KEDELIGE!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2012 JAAAAH!!! Så er JEG fri for at høre på Js åndsvage ven (som er vild med hende) at jeg skal synge og se ud som hende Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2012 eg ved ikke helt med den sidste gruppe, men okay det er jo Blachmann som er den kloge i dette :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2012 Åh nej.. dt ryger videre :rolleyes De er KEDELIGE!!! De røg da ud? :unsure Altså Double Trouble? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2012 De røg da ud? :unsure Altså Double Trouble? Jeg skrev det inden vi fandt ud af det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2012 JAAAAH!!! Så er JEG fri for at høre på Js åndsvage ven (som er vild med hende) at jeg skal synge og se ud som hende Ha ha :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2012 Ida ida ida ida kooooommmm nuuuuu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2012 Ida ida ida ida kooooommmm nuuuuu Selvfølgelig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2012 Yeeeeaaaaaahhhhhhh Idaaaaaaaaaaaaaaaaaa gik videre, jeg synes faktisk at hun har størst vinderpotientiale :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2012 Ida <3 hun vinder det HELE Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2012 Er faktisk overrasket over at Morten gik videre. Håber hun også tager Line med. Synes hun synger rigtig godt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2012 jeg synes det er de rigtige, som er gået videre :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2012 Er flad af grin... Js ven kalder DTs exit for justitsmord :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2012 Er flad af grin... Js ven kalder DTs exit for justitsmord :D justitsmord ville jeg ikke kalde det, men kan godt følge dem i, at hvorfor skulle de gå videre, når han fra start af har vidst, at de ikke skulle i live showsne???? de havde kritik på kritik, og det eneste tidspunkt, hvor de virkelig fik ros var da de blive sendt hjem.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2012 Har også kigget med må sige jeg syns det var de rigtige som gik videre, jeg har kun en lille tvivl og det er double trouble, mest fordi jeg syns at dem de røg ud til fordel for måske ikke helt fortjener det. Jeg syns der er stor forskel på at rent faktisk være en gruppe som selv har sat noget i gang, og så blive konstrueret som de to grupper de lavede af solister. Nu får vi se om jeg skifter mening når jeg ser dem live, glæder mig til næste program. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2012 Fulgte også med og synes det var de rigtige der gik videre :loveshower Min favorit er helt klart Ida! Hun er for fantastisk :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites