Guest

Sengetid?

14 indlæg i dette emne

Herhjemme kommer Ronja i seng mellem kl 18 og 20, oftes er det mellem kl 1830 og 19. Jeg synes kl 18 er for tidligt at ligge hende men nogen gange er hun bare træt der fordi hun ikke sover så meget i løbet af dagen.

Hun er 5,5 mdr nu :)

Har i en fast sengetid? Hvad tid? Skriv gerne hvor gammel den lille er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Theo bliver som regel træt ved 19-19.30 tiden. Så bliver han ammet og sover som regel kl. 19.30-20.

Han er 6 mdr. på mandag :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hva tid står Ronja op når hun går i seng så tidligt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hva tid står Ronja op når hun går i seng så tidligt?

Jeg synes nemlig også det er tidligt og også derfor jeg lige ville høre jer andre :)

Hun vågner som regel mellem kl. 6.30 og kl. 8. Nærmest kl. 6.30 og sjældent kl. 8.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay. Theo vågner som regel kl. 6 <_<

Hvis jeg er heldig kan jeg lokke ham til at tage en time ekstra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores bliver puttet mellem 18 og 19:30 afhængig af hvor trætte de er den pågældende dag. De er knap 6 og knap 4 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Normalt er det 19.30 tiden, men intet er sikkert med denne unge mere :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gør sengeklar omkring 20 og så sover hun gerne imellem 20.30 og 21.30 - afhængig af eftermiddagsluren.

Hun har sovet hele natten siden hun var 2 mdr, selvfølgelig med få undtagelser. Hun sover til 7.30 - 8.00 i hverdagen - da hun jo skal i vuggestue.

ellers kan det være alt fra 8-10.30

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leo er i kassen mellem 19.30 og 20.00 han er 3 år.

Efter han ikke sover til middag længere, så er han TRÆT om aftenen, så han går i seng uden protester.

Vi forsøger så vidt muligt at holde de tider også i week-enden men en gang i mellem får han lov at være længere oppe.

Men oftest giver det lidt bagslag dagen efter, da han så er træt.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silje kommer i seng omkring kl. 20.. Nogle gange er klokken 19.30 andre dage er den 20.30 :)

Det afhænger af om hun har sovet sidst på eftermiddagen eller ej.. Ofte tager hun en halv times powernap omkring kl 18 :)

Og.. Hun er 8mdr :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Zia bliver gjort klar til sengetid omkring kl 19... Men der går altid et kvarter til 20 min efter at hun kommer i seng. Så går der ikke lang tid så falder hun i søvn. I weekenderne trækker vi den til kl 20 medmindre at hun er træt før, kommer hun i seng før.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Roald kommer i seng ved 19-tiden, og det har han gjort længe, vel siden han var ca. 5 mdr. Det var på det tidspunkt, han gik fra 3 til 2 lure om dagen, og så kom han tilsvarende tidligere i seng om aftenen (hvor det inden da var 20-21). Han gad ikke den tredje lur og var ikke træt nok til den, men blev så til gengæld træt tidligere om aftenen. Han gik så småt ned på kun én lur omkring 8-9 mdr. med samme sengetid om aftenen. Da han kom i vuggestue (9½ måned), blev der nogle gange 2 lure igen, fordi der skete mere, som gjorde ham trættere, og så er det nogle gange blevet trukket til 20, hvis eftermiddagsluren først var, når han blev hentet. Nu er han 11 måneder, og det er blevet ret fast med kun én lur. Hvis de lægger ham ud at sove tidligt i vuggestuen, er det som regel umuligt at få ham til at sove om eftermiddagen alligevel, og så ryger han i seng kl. 18 i stedet. Men som regel ender han med en almindeligt timet middagslur, og så passer det med 19 eller evt. 18.30, hvis han ikke har sovet så meget.

Jeg har på fornemmelsen,at vi kan holde fast i den sengetid nogenlunde længe, hvor han så lige så stille afkorter middagsluren, indtil han engang ikke har brug for den længere, men nu får vi se.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

David kommer i seng mellem 19.30 - 20.30 helt afhænging af hans eftermiddagslur og så vågner han igen 7-7.30 tiden om morgen, han er 9½ måned :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mille kommer i seng kl 19-19.30 og har gjort det længe.. Hun sover til ca. 5.30 - 7.. Hun sover ikke længere af at komme senere i seng.. Så hun er A menneske.. Hun er snart 4, og sover ikke til middag.. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER