Oprettet February 3, 2012 Forleden da Nadja så en baby i fjernsynet, pegede hun på sin mave og sagde "min baby". Jeg spurgte hende om det ikke var mor der havde baby i maven? "nej, mor mad" - med et stort klask på min mave og efterfølgende pegede på sin mave igen og sagde "mig baby" Så jeg har åbenbart bare spist for meget :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2012 Ha ha... Hvor er hun fræk :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2012 altså im in looooooooooove :biglove :lol :lol :lol over din dejlige tøs :) hun må gerne komme på ferie hos mig :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2012 Haha hvor er hun herlig! :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2012 Hun er bare skøn :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2012 Hvor er hun bare skøn :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites