Besvaret May 30, 2012 Sådan lige umiddelbart efter hvad jordmoderen kunne se ved scanningen i dag, så venter vi os en lille dreng :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2012 Sådan lige umiddelbart efter hvad jordmoderen kunne se ved scanningen i dag, så venter vi os en lille dreng :loveshower Nææ hvor skønt tillykke. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2012 Sådan lige umiddelbart efter hvad jordmoderen kunne se ved scanningen i dag, så venter vi os en lille dreng :loveshower Stort tillykke. Har skrevet dreng på listen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2012 Hej Tina Du synes ikke at min datter skal noteres eller? :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2012 Hej Tina Du synes ikke at min datter skal noteres eller? :whistling Jo da- havde overset dit indlæg. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2012 bliver ændret i sygehus valg da de mener jeg skal have kejsersnit. håber de giver mig lov til at føde normalt, men har jeg ikke noget valg, og hedder det kejsernsit, så skal jeg ikke have det ud på kolding sygehus da jeg har dårlig erfaring derfra, så bliver det esbjerg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2012 Vi venter en dreng! Mvh. Britt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2012 Jeg har ikke termin d. 6/10 mere, men den 4/10 :whistling Og venter en dreng :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2012 Jeg har ikke termin d. 6/10 mere, men den 4/10 :whistling Og venter en dreng :loveshower Er hermed rettet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2012 Jeg har termin d. 10 oktober og skal føde på Hvidovre :baby1 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 24, 2012 Jeg har termin d. 10 oktober og skal føde på Hvidovre :baby1 velkommen til- har sat dig på. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2012 Er hermed rettet. Tark og det var en dreng :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2012 Hey Kan se jeg står med Kejsersnit den 10. men det er rykket til den 16, da det helst skal være en bestemt læge og hun har ferie i uge 41. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2012 Skal vi ikke også have en fødselsliste? Nu hvor Tina80 har født. Er du selv mand for at lave saådan en Tina80 :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2012 Skal vi ikke også have en fødselsliste? Nu hvor Tina80 har født. Er du selv mand for at lave saådan en Tina80 :balloons Jo det kan jeg godt. Er der andre end mig der har født? Jeg kan bare ikke putte farver på før jeg er hjemme ved en computer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites