Besvaret April 12, 2012 Jeg vil gerne rykkes til d. 16. oktober i stedet for!!! (jf. NF-skanning) Grunden til jeg troede jeg skulle ændres til d. 22. var at jeg havde ÆL på dag 22. og ikke dag 14 som man ofte regner ud fra! Skal vi ikke have kønnene på, efterhåndne som de bliver oftentliggjort?!! Jeg tænker på Lindegaard ved det jo :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 12, 2012 SÅ er du rettet Miss-Mette. JO det ville være smart med køn opdatering herinde. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2012 Min termin er rykket til d.23 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2012 skal "(PIGE)" ikke være med lyserødt/rødt :rolleyes :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2012 skal "(PIGE)" ikke være med lyserødt/rødt :rolleyes :glad JO meget gerne, men den ville bare ikke sidste gang jeg prøvede fra computeren!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2012 Så er NF klaret, ny termin er den 24 oktober og forventet dato for kejsersnit den 10 oktober - sygehuset ligger sig dog først helt fast ved midtvejsscanningen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2012 Dejligt med lidt tjek på datoerne. Den 10/10 er da en fed dato Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2012 Dejligt med lidt tjek på datoerne. Den 10/10 er da en fed dato Ja, det synes vi også er ok, 12.10.12kunne også være lidt sjovt, men nu får vi se. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 17, 2012 Jeg er blevet rykket til d 23. Men har sagt til muslingen, at den har af at komme d 12.10!! :lolhit Men lige meget hvad, så kommer den jo den jo på sin fødselsdag. :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2012 Min termin er blevet rykket til d. 24.10. 12 :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 22, 2012 Efter NF er min termin rykket til den 13. oktober :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2012 Min termin er ved NF blevet ændret til d. 23. oktober (før: d. 25. oktober) Britt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2012 Som nogen måske har læst i min graviditetstråd så venter vi en PIGE! :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2012 Så er I rettet. Skal nok putte farve på m.v. når jeg kommer på computeren. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 6, 2012 Skal der ikke stå "Dreng" ud for mig?! og skal Aminas pige ikke stå med rødt?! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Har termin 23-10-2012 :biglove Skal føde på Holbæk sygehus. Og vi vil gerne vide kønnet.:D Så glæder os til MS scanning d. 4-6.:D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 SÅ er der rettet til og velkommen til Pilo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Har termin 23-10-2012 :biglove Skal føde på Holbæk sygehus. Og vi vil gerne vide kønnet.:D Så glæder os til MS scanning d. 4-6.:D Velkommen til. :balloons Vi har termin samme dag, og skal til MD samme dag. :D Vi skal til kønsscanning idag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2012 Hej Såhar vi også været til kønsscanning, og vi venter os en pige :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2012 Du må meget gerne rette mig til d 23, og vi skal jo ha en pige. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2012 Ja så må jeg også hellere melde mig. Min anslået termin fra både sygehus og jm, er sat d. 23 Oktober. Kønnet vil vi også meget gerne vide så snart det er muligt :) Fødested er Esbjerg Sygehus fødeafd. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2012 Ja så må jeg også hellere melde mig. Min anslået termin fra både sygehus og jm, er sat d. 23 Oktober. Kønnet vil vi også meget gerne vide så snart det er muligt :) Fødested er Esbjerg Sygehus fødeafd. Velkommen til og tillykke! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2012 Ja så må jeg også hellere melde mig. Min anslået termin fra både sygehus og jm, er sat d. 23 Oktober. Kønnet vil vi også meget gerne vide så snart det er muligt :) Fødested er Esbjerg Sygehus fødeafd. Tillykke og velkommen til. Du er hermed på listen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2012 ja så blev terminen 24/10.2012. og skulle vente en dreng, ifølge nf scaning. men til misdannelses scaning, skal vi tale om jeg må føde normal pga to kejsersnit, så er det kejsersnit og jeg ikke får lov til at føde normalt, så bliver det esbjerg sygehus. for skal ikke have kejsersnit i kolding, ellers tak. så bliver nok esbjerg også hvis jeg må føde normalt, men hvis livmoderen brister under veer, så akut kejsersnit Del dette indlæg Link to post Share on other sites