Verdier

Hvordan står det til hos jer?

5 indlæg i dette emne

Synes faktisk ikke at Maj er så langt væk nu.. cheerleader3.gif Men dog er tiden dog stadig lang nogle dage, når man "bare" går hjemme.. Min uger er rimelig ens.. Træner så vidt det er muligt mandag, onsdag og fredag. Har indtil nu svømmet tirsdag, men overvejer også at springe på gravid holdet torsdag.. Synes det er fantastisk at møffe rundt i det vand.. Og så går dagene jo også med det..

Lillemanden mærker jeg hver dag og meget.. Han er rigtig livlig.. pregnant.gif På mandag skal jeg starte hos en BMI jordemoder, hvor jeg regner med at gå ved hende en gang imellem, samt gå en gruppe med andre der har for højt BMI. Fantastisk tilbud i Varde kommune, dog træls at træningen er sparet væk.. Men det gør jeg jo så heldigvis selv.. Glæder mig til at starte der, for har s.... allerede taget 8 kg på 13.gif.. Ikke så godt, men håber da jeg kan få lidt støtte og vejledning der.. Ellers sker der ikke så meget.. smile.gif

Del dette indlæg

Jeg er også overrasket over hvor hurtigt tiden går. :-)

Maj måned er lige omkring hjørnet og barsel.

Jeg mærker Astrid hver dag. Hun har en fast rytme specielt omkring kl 20 hver aften.

Men mærker hende flere gange om dagen :-)

Min ryg er det samme, øm øm øm. Godt med fys.

Jeg er stadigvæk på deltid på arbejdet. Håber jeg kan blive ved indtil videre. Jeg går officielt på barsel 6 april men har en masse ferie jeg skal holde inden.

Kilo mæssigt, der er kommet 7 kg på. Men de sidder lige på maven og brystet ;-).

Ellers nyder jeg graviditeten meget :-) hygger med min dejlige kusine som jeg er meget tæt på som også er gravid og skal føde 14 dage før mig :-).

Glæder mig til andet læge besøg om en uge :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her går det også godt efter jeg langt om længe blev deltidssygemeldt. Ser frem til at gå på barsel 16/3 :yay

Vi glæder os så meget og syntes efterhånden der kommer en del tanker/overvejelser frem omkring fødslen..

Banditten sparker meget og hele dagen! Har ikke turdet veje mig siden sidste JM besøg(!) men kan kun se ekstra fylde på mave og bryster heldigvis :gravid

Jeg glæder mig til at starte til varmtvandstræning i næste uge.

Og ellers skal vi til fødselsforberedelse sidst på måneden omkring amning og omkring fødslen i april.. og åbent hus på fødeafdelingen i marts - glæder jeg mig meget til :stork

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her går det OK. Elsker at mærke baby hver dag :loveshower

Men jeg synes det hårdt med arbejde 6-14, bruger 45min. på transport så skal hente datter med det samme og så er jeg de fleste dage alene med hende indtil hun bliver puttet kl. 19. så jeg får bare ikke dyrket motion, og kosten vralter også. Jeg har stadig kvalme, og kaster op de fleste dage stadig. Jeg har besvimede en gang og har været ved det snart en del gange, bliver meget let skidt tilpas. har en del plukveer så aften (19-21) bliver brugt i sofaen så man er bagud med alle ens projekter.

Men har lige snakket med chefen om hvornår jeg har sidste arbejdsdag og det bliver d. 30/3 så det synes jeg hjælper lidt på mit humør jeg har en endelig dato at se frem til..

Har taget 11 kg på trods alt mit opkast, men jeg plejede jo også at træne 5-6 gange ugentligt. er rimelig ked af hvor doven jeg blevet men kan ikke rigtig hive mig selv op...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her går det også rigtig godt. Det er skønt at mærke lillesøster Cecilie HVER DAG.

Jeg vil dog gerne snart have marts måned og især den 16. marts hvor jeg går på barsel. Jeg tager toget fra Viby Sjælland hver morgen og hjem igen :boo

Vi har lige fået en lille hundehvalp så der er gang i den herhjemme :balloons

Jeg har faktisk slet ikke styr på hvad jeg har taget på i vægt, men sidst jeg tjekkede var det 5 kg. Der er nok kommet lidt mere på siden.

Har en del plukveer og der bliver sofaen brugt meget flittigt og så har jeg en dejlig mand der gider lave mad og det hele så det er dejligt :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER