Oprettet February 2, 2012 Var i Babysam for at hente min babybox, og så faldt jeg over en sengerand + matchende sengetøj med 70% rabat.. Så kom af med 150 kr i stedet for 600.. Fantastisk.. Og den anden dag bad jeg min mor om at køre ud og kigge på en barnevogn som en bekendt havde stående.. Den købte hun så til lillebror, så det var dejligt.. Så er der da lidt styr på det.. Ellers har jeg ikke rigtig købt noget endnu.. Men har jo også en masse fra Mille af, af udstyr, så det er mere eller mindre kun tøj vi har brug for - men får en masse fra en veninde og hendes kusine, som begge har drenge fra henholdsvis 2010 og 2011.. Så der venter jeg bare på at få det hjem, så jeg kan se hvad der mangles.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2012 Åhh det gør jeg også :loveshower Har købt puslepude + segerand til 50%, fin næsten ny puslekommode til 500kr, Sort Emmaljunga big star supreme barnevogn på udsalg til 6000 inkl lift og en brugt men meget flot stokkeseng inkl. mini kit :glad Mht tøj får jeg en del fra mor og svigermor der ikke kan lade være med at købe og ellers har vi en super mødrehjælps butik i byen hvor jeg nemt kan finde super lækkert tøj der dårligt har været brugt. Så længe kæresten er på SU må jeg jo økonomisere lidt:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites