miss_sommerfugl82

hvad ville i gøre..

6 indlæg i dette emne

Hej Piger..

Har lige et spørgsmål, da jeg er lidt usikker på hvad jeg skal.. Vi er lige gået i gang med projekt baby, men stadig bare stille og roligt.. Her i weekenden skal vi til 2 x 40 års fødselsdag og det ender altid i det helt store druk halløj, men min fornuft siger at jeg ikke skal drikker da vi jo prøver at lave en baby, men samtidige så er vi først lige gået i gang for en uge siden, og vi fik først hygget 3 dage efter min ægløsning..

skal jeg lade vær med at tænke så meget over det og bare drikke på lørdag hvis jeg har lyst eller ville det være bedst bare at holde mig til sodavand..? chancen for en allerede graviditet er jo meget minimal..

:)

Del dette indlæg

Nu er jeg en af dem der tænker, at da vi lå inde i vores mødres mave blev de faktisk anbefalet at drikke lidt vin hver dag. Og vi har jo ikke taget skade ;-)

Når det er sagt mener jeg at have hørt baby først får det du får efter uge 6. Dvs indtil da er du faktisk frit stillet.

Weekenden inden jeg testede positivt kiggede jge dybt i asti flaskerne. og samme dag fik jeg farvet hår.

Så mit råd er. Nyd da friheden så længe du ikke står med 2 streger ;-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er jeg en af dem der tænker, at da vi lå inde i vores mødres mave blev de faktisk anbefalet at drikke lidt vin hver dag. Og vi har jo ikke taget skade ;-)

Når det er sagt mener jeg at have hørt baby først får det du får efter uge 6. Dvs indtil da er du faktisk frit stillet.

Weekenden inden jeg testede positivt kiggede jge dybt i asti flaskerne. og samme dag fik jeg farvet hår.

Sååååå enig!!! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Enig. du er jo ikke gravid endnu så burde der ikke ske noget ved ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså såvidt jeg ved, så anbefaler sundhedsstyrelsen at man holder igen med alkohol så snart man begynder at prøve. Og alkohol øger nok heller ikke dine chancer for at være heldig i denne cyklus.

Men personligt levede jeg, som jeg havde lyst til, indtil jeg stod med de to streger (bortset fra dagen inden jeg testede, hvor jeg følte mig ret sikker, fordi jeg var gået 3 dage over tid - der lod jeg alligevel sjusserne stå ;))

Jeg ville give den gas, hvis det var mig :balloon

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville nok ikke drikke mig komplet i hegnet, men drikke med og feste :balloon

Du ved (7-9-13) ikke hvor lan tid det tager at undfange, og når du står med testen har du 8 alkoholfri måneder, plus den tid hvor du ammer, hvor drikkeri er lig med udpumpning, flaskegivnng mm. Så du kommer til at holde dig på vandvognen længe nok.

Så nyd det mens du kan! (du deler alligevel ikke alkohol med baby før uge 6, så vidt jeg ved) ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER