mikkelmille

TOM LIVMODER

11 indlæg i dette emne

Hmm træls scanning - er du 4 uger henne.???? Nej snart 6.!!! Hmm har du blødt eller haft ondt..? Øh ikke blødt men lidt ondt... Ja, for jeg kan faktisk ikke se noget og din livmoder er meget lille - men det kan jo ændre sig de næste 14 dage, men med din fortid er det vidst godt du skal scannes på mandag på sygehuset...!!! Jo tak - der er jo ikke længe til mandag nej, fedt fedt fedt...!!!!

Vidste bare det var dumt at blive scannet idag...!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øh det var da en mærkelig måde at sige det på <_<

Stort kram til dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 uger er også lige grænselandet - hvor man ikke rigtig kan se noget endnu, så håber bare du måske er lidt kortere henne end du regner med(Her gør bare 4 dage jo meget!!) også er der snart liv og glade dage derinde..!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg håber også det er sådan noget - men er meget sikker på termin - men igen, alt kan ske så tidligt her..

Synes bare det er den samme sang hver gang efterhånden - intet vokser som det skal.... Men denne gang ved jeg det ender ud i en baby...!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg håber også det er sådan noget - men er meget sikker på termin - men igen, alt kan ske så tidligt her..

Synes bare det er den samme sang hver gang efterhånden - intet vokser som det skal.... Men denne gang ved jeg det ender ud i en baby...!!

Jeg er også STENsikker på både ÆL, og hvornår vi "knaldede" - men alligevel er jeg faktisk rykket 5-6 dage frem.. Så din termin kan rykke mange dage - og som sagt, 6+0 og 5+1, gør lige netop forskel på om man kan se liv og udvikling eller ej..! Så jeg håber for dig, at din spire bare først har sat sig lidt fast tidligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min termin blev også rykket næsten en uge med Sebastian på trods af at jeg er stensikker på hvornår jeg blev gravid.

Blev du skannet indvendigt eller udvendigt? Jeg blev skannet med Sebastian da jeg var 7 uger henne med beskeden om at der måske ikke var en gravditet i livmoderen, men jeg måtte se tiden an 14 dage. Hun skannede mig udvendigt og næste dag fik jeg en indvendig skanning og fik at vide at alt var fint. Så hvis du er blevet skannet udvendigt, kan det være en grund til man intet kan se.

Jeg krydser for alt er som det skal være :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i skønne... Må indrømme jeg tænker også at det var en gammel møg scanner, fandt også ud af at ude på ouh bruger de ikke altid deres bedste scannere/personale på den alm afdeling, men på fertilitetesafd (og operationsafd) har de rigtig gode scannere og personale der er uddannet til meget mere scannearbejde, og det er heldigvis dem på mandag.. Så tænker også at Idag bare skal glemmes...!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhh det er ikke sjovt :-( jeg har jo lige været i samme situation og synes der var stor forskel på forsterstørrelsen fra fredag til mandag.

Krydser for at alt er som det skal være på mandag.

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Majkat - må indrømme jeg slapper også mere af fordi det gik så fint for dig - men kunne de heller ikke finde noget i din livmoder først..?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Majkat - må indrømme jeg slapper også mere af fordi det gik så fint for dig - men kunne de heller ikke finde noget i din livmoder først..?

Jo hun kunne se en lillebitte klat inde langs med siden som svarede til 6+2. Men havde jeg været meget mindre henne så tror jeg ikke man ville kunne se noget.

Forhåbentligt gemmer den lille spunk sig bare rigtig godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vil bare sende et par af disse :kram :kram :kram :kram håber ikke weekenden bliver alt for uudholdelig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER