Oprettet December 1, 2010 Er lige netop kommet hjem fra sygehuset, hvor jeg har opholdt mig siden søndag :( Har udskrevet mig selv her til aften- igen. Jeg kan se jeg har fået nogle PM´ere osv. Skal lige have et overblik. Ville bare sige, at jeg beklager, at jeg ikke har fået svaret nogen, men jeg har været/er ret syg. Og skal til at finde ud af hvorfor folk skriver tillykke til mig? :) Arrrh- det er jo ikke til atholde ud at have været væk fra BK i HELE 4 dage :sm :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2010 Yaaaaaaahhhhhh- jeg har vundet :glad :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2010 Yaaaaaaahhhhhh- jeg har vundet :glad :glad :glad :lolhit :lolhit Ja det er nemlig det du har :kiss Stort tillykke :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2010 tilllykke med at du har vundet, og sikke et dejligt plaster på såret ovenpå en omgang sygdom God bedring til dig, og du har været savnet :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2010 Du har været meeeeeeeeget savnet søde... Håber du er okay? KNUS Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2010 Velkommen tilbage - ja du har været savnet. Og så har du oven i købet vundet ja :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2010 Hvor er I bare søde- fantastiske piger :loveshower Se, dét kan gøre mit humør bedre på en ellers øv-dag. :lovebk :biglove :lovebk :biglove :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2010 Tillykke :glad Og rigtig god bedring Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2010 :yay Velkommen tilbage Håber du trods alt har fået det bedre, om ikke andet kan det være din gevinst kan hjælpe på humøret :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2010 Hvor er du sød ;) stort tillykke med gavekortet.. det falder da helt til den rigtige person med det du har gået/går igennem.. stort tillykke og god bedring :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2010 Yaaaaaaahhhhhh- jeg har vundet :glad :glad :glad Hihi... ja det har du nemlig... Stooort tillykke!! :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2010 Sikke da en skøn go'-bedrings-gave at vende hjem til :) Håber du er ok :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2010 ja du har vundet, det er bare så godt :) Og du har det bedre, endelig! Tillykke!!! :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2010 Ihhhhhhhhh endelig!! :D TILLYKKE!!! Skøn gave at logge ind til! :) Håber du er ok? Del dette indlæg Link to post Share on other sites