Forunderligt

Tv pakker

2 indlæg i dette emne

Jamen blir bare lige nødt til at juble, for jeg fik et anfald i sidste uge, siden nytår har jeg bare kun haft lortekanaler på tv da der blev fjernet endnu nogle fra den billige tv pakke jeg havde, så jeg ringede til min udbyder for at brokke mig og sige, at jeg overvejede at melde mig ud, det fik dem heldigvis til at komme med et tilbud til mig, så fik ½ pris på opgradering til mellempakken (ikke alverden men dog et tilbud) så jeg overvejede, og takkede så ja, og hvornår ku jeg så få den? 1. marts var svaret. WHAT? helt ærligt, sku man vente en måned på at blive opgraderet, dumme dem. Lod den venlige dame vide at det ikke passede mig og hun lovede at prøve at gøre noget. Så fik brev i fredags hvor der stod at de ville få det fixet inden d. 3/2, yay :glad men gæt hvad, har lige søgt kanaler og de er ankommet til mit tv allerede i dag, så nu skal der sku glos tv i dag med sofa, tæppe og kakao, nemli! *tv-dovne-smiley* :7himmel

Beklager denne lille intetsigende jubletråd over noget så fjollet som TV men sku lige afreagere :P

...Nu kan jeg se DUM hvis jeg kan finde ud af hvornår... og Zulu gud hvor har jeg savnet de mange comedy programmer... jeg tror helt ærligt den procentvise andel af tyske kanaler man har kan sammenholdes direkte med statistik for vinterdepressioner...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER