Oprettet January 31, 2012 Så blev det tirsdag og hermed ugens resultat :) Brineh: 113,8 kg - 0,7 kg (- 2,2 kg) Betty87: 81,1 kg - 0,6 kg (- 2,4 kg) LilleMi: 68,5 kg - 0,3 kg ( + 0,4 kg) Cirkeline88: 106,8 kg - 0,0 kg (- 0,2 kg) Amina: 62 kg + 0,7 kg (- 2,3 kg) RØDT kort til: tazdiginez, Mimse & Tildes mor :sm Gult kort til: FruHøjlund :sm Dorita holder pause i nogle uger - du siger bare til når du er klar igen :) TILLYKKE til: Brineh Husk næste vægt i en pm senest tirsdag kl. 20.00 :) Manglende tilbagemelding over 2 uger udløser det røde kort! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2012 Wee så har jeg os prøvet at være på 1 pladsen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2012 Jeg vil gerne.holde pause også.. skal ha' købt en ny vægt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2012 Jeg vil gerne.holde pause også.. skal ha' købt en ny vægt... Okay så skriver jeg bare næste gang du holder pause - så må du bare sige til når du er klar igen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2012 Tillykke Brineh :yay Hvad sker der egentlig når man får det røde kort? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2012 :blush Hvor er det pinligt, at jeg ikke får meldt tilbage selvom jeg får en PM.. Så den først for 30 min siden :blush Tillykke til jer alle :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2012 Yay.. andenpladsen er sq da meget godt - er nu ret sikker på jeg kommer til at ligge i bunden i næste uge.. Men det kan jo ikke blive ved med at gå SÅ godt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2012 Tillykke Brineh :yay Hvad sker der egentlig når man får det røde kort? :unsure Så man vel pr. definition ude, og skal tilmeldes igen for at komme på listen, og derved første tirsdag man tilmelder sig kommer man ikke på i oversigten om man har tabt sig, men bare på som ny, og først ugen efter kan komme og dyste om en top plads ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2012 Og super godt gået til de seje tabere ;) ville ønske jeg havde jeres styrke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2012 Så man vel pr. definition ude, og skal tilmeldes igen for at komme på listen, og derved første tirsdag man tilmelder sig kommer man ikke på i oversigten om man har tabt sig, men bare på som ny, og først ugen efter kan komme og dyste om en top plads ;) Super at få det på plads - havde os selv siddet og tænkt over hvad straffen skulle være. Men det er en rigtig god ide, den du skrev :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2012 Øv en dårlig uge, var jo ikke meningen jeg skulle tage på. Jeg strammer op til næste gang. Godt gået piger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2012 Jeg kan ikke veje mig i dag, da alle vores ting er på loftet, mens vi får afhøvlet gulve i lejligheden. Held og lykke til jer andre :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites