Oprettet January 31, 2012 hej med jer :rolleyes Jeg vil også gerne med her inde, om der er plads til mig... Jeg er 26 år (snaaart 27;), bor i Hvidovre, har en datter på 2 år og 2 mnd der skal blive storesøster til sommer, termin er sat til den 18.juli :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2012 Velkommen til og tillykke med familieforøgelsen :loveshower Skriv endelig i terminstråden, hvis du vil på :) Edit: Jeg ser så først nu, at du allerede har skrevet i terminstråden. Du er hurtig :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2012 Velkommen til :balloons Og tillykke med spiren i maven :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2012 Velkommen til :lovebk Og tillykke med familieforøgelsen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2012 Tillykke med spireren og velkommen til bk :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2012 Tillykke med den lille spire og velkommen til. :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2012 Altid plads til en til og tillykke. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 2, 2012 Tak, I er så søde :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2012 Velkommen ind :balloons Kan se vi deler samme dato Del dette indlæg Link to post Share on other sites