Oprettet January 31, 2012 Jeg er lid nysgerrig. :) Det henvender sig nok mest til dem med termin i slutningen af februar og starten af marts, men andre må selvfølelig gerne byde ind med "hvis nu en skønne dag..." Hvad ville I gøre, hvis I fødte d. 29. februar? Ville barnet så have fødselsdag 29. februar hver fjerde år, og ellers 28.februar/1. marts, eller ville I altid holde det 28.februar/1.marts eller ville I gøre noget helt andet? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2012 Jeg har gået i klasse med en der havde fødselsdag d. 29. februar, og hun hold fødselsdag d. 28 hvis det ikke var skudår. Det fungerede rigtig fint for hende. :) Men det må nu være spøjst kun at have fødselsdag hvert 4. år :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2012 Jeg kender også en, der bliver 7 år i år. :lolhit Eij hun har altid holdt det d 28/2, og så selvfølgelig den 29, på skudår. Jeg har selv født d 1 marts, men det var "heldigvis" ikke et skudår, for så havde jeg jo født, d 29. Men tror også, at vi havde holdt fødselsdag d 28 så. Det er jo læææænge at vente en hel dag, tror jeg når man er barn. Så kan man jo lige så godt holde d 28. :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2012 Min bonussøn bliver 4 år den 29/2 i år :lolhit men de år der ikke er skudår bliver fødselsdagen holdt d. 28/2 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2012 Man er nok nødt at vælge at holde hvert år endten d 28 el 1 - Tror det må være hårdt at ha fødselsdag hvert 4 år som barn ... :balloon Det er f'rst når man blir ældre det kunne være fedt hehe ... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2012 Linus er fra 27. februar for 4 år siden - altså også et skudår, så vi snakkede en del om det og kom frem til at ved de andre børn holder vi alligevel ikke fødselsdag på selve dagen men i weekenden før eller efter, så det ville han også komme til hvis han blev født 29/2. Men de år hvor det så var skudår ville vi lave noget særligt ud af selve den sjove dato (selvom vi nok ville være trætte oven på en lang arbejds/børnehave/skoledag som hverdagene jo oftest er). Del dette indlæg Link to post Share on other sites