Oprettet January 31, 2012 Har det som om jeg har sidestik omme i den ene side af ryggen som trækker helt op foran nederst i maven og jeg sider alstå helt musse stille. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2012 Kan der mon være kommet noget i klemme? Prøv at bevæge dig lidt forsigtigt rundt og hvis det går så lav nogle stræk, håber det snart er ovre. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2012 det kan godt være du har ret i det. har stadigvæk en mærkelig stikkende fornemmelse, men ikke lige så slemt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2012 Kunne det være (begyndende) veer? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2012 Veer kan man kende på at de kommer og går. De kan mærkes mest bagtil eller fortil, men som regel ikke mest i den ene side. Håber du har fået det bedre? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2012 min tanke er om det kan være galdestensanfald, de startede for mig, som om det var sidestik. Det kan man sagtens få som gravid, fordi der sker så mange ændringer i ens krop... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2012 Det er heldigvis gået over, ved sgu ikke lige hvad der skete. Del dette indlæg Link to post Share on other sites