Oprettet January 30, 2012 Hej piger! Jeg ved ikke om der er nogen der ved det, men jeg fik i forbindelse med nogen kraftige mavnesmerter fjernet min homonspiral, da de på sygehuset mente at det måske var den er lavede balladen... (først troede de det var en gravilitet uden for livmoderen :gal dagen efter begyndte jeg at bløde og bløte så i 5 dage (lige som i gl.dage inden spiral) tror i det var min mens, for to dage efter jeg var holdt op med at bløde, føltes det virkelig som om jeg havde æggeløsning, men det kan jo ikke rigtg passe.... vi har jo været i seng sammen efter jeg fik fjernet den, så hvis nu det var en æggeløsning, hvor mange dage kan ægget blive befrugtet? uha havde aldrig troede jeg kunne være i tvilv, men pyha tænkt hvis nu jeg er blevet gravid, det var jo ikke menningen..... selvom hvis det er, så er det <3 -lig velkommen. Håber at der er nogen der måske har et svar el. råd.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2012 Jeg kender desværre ikke noget til hvordan kroppen reagerer efter man har haft hormon spiral, men jeg kender lidt til at få ægløsning på et uventet tidspunkt på måneden. Du kan blive gravid fra 4-5 dage inden ægløsning, til ca et døgn efter. :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2012 Jeg kender desværre ikke noget til hvordan kroppen reagerer efter man har haft hormon spiral, men jeg kender lidt til at få ægløsning på et uventet tidspunkt på måneden. Du kan blive gravid fra 4-5 dage inden ægløsning, til ca et døgn efter. :goodluck Tusind tak for dit svar - hmmmm når jeg må jo bar evente og se hvad der sker. :kram og der kommer ømme bryster/ligamenter og en evt udeblivelse af mens... tak endnu engang. Del dette indlæg Link to post Share on other sites