Tmm

Arrg den søvn

12 indlæg i dette emne

Hej tøser , hvordan sover jeres små , på de om 3 mdr ?

Min dreng har den sidste uge bare kun sovet 1 time ad gangen om dagen og vågner to til tre gange om natten , hvad poker skyldes det , er det et spring i udviklingen , vokseværk ?

Han er en stor dreng , han er som sagt 3 ½ mdr gammen og er lige knap 70 cm , og 8 kg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er et tigerspring omk uge 12 måske det er det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er et tigerspring omk uge 12 måske det er det?

Ja det kan da godt være det er det , ellers vokser han nok bare hurtigere end han selv kan følge med .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han lyder også som en ordentlig basse :)

Kan det være fordi han er sulten? Tænker han har brug for en del næring når han er så stor. Får han flaske eller bliver ammet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker lidt at to til tre gange om natten da vist er normalt i den alder? Siger man ikke, at fra de er seks måneder skal de kunne sove seks timer i træk... Det er selvfølgelig frygteligt hårdt at skulle op flere gange, især hvis han har sovet bedre før :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han lyder også som en ordentlig basse :)

Kan det være fordi han er sulten? Tænker han har brug for en del næring når han er så stor. Får han flaske eller bliver ammet?

Puuha - han får mme hver 3 time faktisk så ved ikke om det måske er en ide at starte på grød lidt før han bliver 4 mdr d. 13 februar ?? :S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var en i min mg det gjorde det og det er gået fint :)

men som dorita skriver er 2-3 gange i den alder meget normalt om natten :) mem en time af gangen om dagen er ikke helt nok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke at du skal starte på grød før 4 mdr. Babyens tarmsystem er ikke klar til det endnu.

Jeg er enig med Dorita i at det vist ikke er så unormalt sådan som han sover. Babyer har bare i perioder rigtig dårlige søvnrytmer <_<

Kender det selv og det er hårdt, men det går heldigvis op og ned :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke at du skal starte på grød før 4 mdr. Babyens tarmsystem er ikke klar til det endnu.

Jeg er enig med Dorita i at det vist ikke er så unormalt sådan som han sover. Babyer har bare i perioder rigtig dårlige søvnrytmer <_<

Kender det selv og det er hårdt, men det går heldigvis op og ned :)

Men han spiser ca hver 3 time faktisk hele døgnet , og det er 200 ml pr gang , så det er lidt bekymrende synes jeg nok , han er jo ikke ligefrem en lille nips , håber snart jeg får ny sp. da vi lige er flytter , til anden commune så kunne desværre ikke beholde min sp :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men han spiser ca hver 3 time faktisk hele døgnet , og det er 200 ml pr gang , så det er lidt bekymrende synes jeg nok , han er jo ikke ligefrem en lille nips , håber snart jeg får ny sp. da vi lige er flytter , til anden commune så kunne desværre ikke beholde min sp :(

Nu har jeg et ammebarn, så ved ikke om det kan sammenlignes, men han spiste hver 2. time inden han startede på grød. Han var/er også en stor dreng. Nogen babyer er nok bare mere sultne end andre.

Men hvis jeg var dig ville jeg i hvert fald ikke starte på grød før 4 mdr. før jeg havde talt med SP om det :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan være du kan prøve at sætte mængden af mme op pr gang hvis han spiser det hele :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan være du kan prøve at sætte mængden af mme op pr gang hvis han spiser det hele :)

Ja lige præcis , havde godt overvejet det , for han spiser altid op , så det kan jo være han aldrig bliver helt mæt :S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER