Besvaret December 2, 2010 Haha... er der stadig gang i denne tråd.... Den havde jeg ikke lige set komme :D Pas på med sådan en test en anden gang Martin ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 Ja kom endelig :) Uhhhhhh FEST!!!!!! :balloon :balloon :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 Ej, helt ærligt... Jeg kan ikke den 8. januar.. Vi må finde en ny dato Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 Ej, helt ærligt... Jeg kan ikke den 8. januar.. Vi må finde en ny dato vi holder da bare flere fester, han sagde jo kom bare:-) nævn en dato og vi holder også fest der Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 Jeg tænkte om vi ikke bare kunne rykke festen en uge *ss* Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 Jeg tænkte om vi ikke bare kunne rykke festen en uge *ss* det gør vi bare Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2010 :balloon :balloon :balloon :glad :glad :glad :yay :yay :yay SÅ er der party i provinsen.... :7: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2010 _________________________________INFO_____________________________________ Martin og Ki invitere alle medlemmer på BK til Martins fødselsdag d. 15/1 2011. Vi skal bare dukke op, når det passer ind. Martin lover fest og farver. :7: Adresse kommer senere :balloons OBS: vi har rykket festen til den 15.vel mødt Jeg kan godt den dag :7: Det lyder da bare hyggeligt :) Skal vi køre i store busser over til dem??? Vi kan jo ligeså godt hygge med nogle gode drikkevare på vejen så vi virkelig er i stemning når vi ankommer :balloon :balloon ^_^ Ja vi kan jo lige så godt sætte en stemning i gang, der er jo langt til Sverige for nogle af os :D Havde ikke lige regnet med at min tråd endte med invitation til forsinket fødselsdag :D :7: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2010 MARTIN!!!!!! Hvad skal man gøre her i firmaet for at få en ekstra signatur??? :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2010 Vi bor i udlandet *Øv bøv* og derudover er vi ude og rejse..sorry. ;) Og det er altså i Oktober at jeg har fødselsdag :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2010 Vi bor i udlandet *Øv bøv* og derudover er vi ude og rejse..sorry. ;) Og det er altså i Oktober at jeg har fødselsdag :sandie Så holder vi da bare festen hos dig, uden dig.... :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2010 Vi bor i udlandet *Øv bøv* og derudover er vi ude og rejse..sorry. ;) Og det er altså i Oktober at jeg har fødselsdag :sandie Skidt pyt Bare lige nøglen under dørmåtten, så skal vi nok holde en fed fest alligevel LOL Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2010 Så holder vi da bare festen hos dig, uden dig.... :P Skidt pyt Bare lige nøglen under dørmåtten, så skal vi nok holde en fed fest alligevel LOL Godt i har nødplan klar :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2010 Godt i har nødplan klar :P jeg er også stadig klar. Vi fester bare uden dig Martin, så læg du bare nøglen, så skal vi nok selv klare resten Del dette indlæg Link to post Share on other sites