Oprettet December 1, 2010 Martin, det er vist første gang man ser en mand med en terminsdato 22-10-2010 :D Og så har du ikke en gang vist den lille ny frem herinde :) Det kan du da ikke være bekendt, du ved vi gerne vil se billeder herinde :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2010 Jeg kan kun sige en ting: Den mand har mange evner :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2010 Eeeeeeeeej kan lige se det for mig... Gammelsmølf med gra mave...Køøøøøøøøøøøøønt :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2010 Martin, det er vist første gang man ser en mand med en terminsdato 22-10-2010 :D Og så har du ikke en gang vist den lille ny frem herinde :) Det kan du da ikke være bekendt, du ved vi gerne vil se billeder herinde :D :lol :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2010 Ja ja det kan da godt være at der kommer et par billeder. Men venner vær forberedt. Det er ikke en baby der er inde i min mave...det er ØLLER ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2010 Jeg syntes nu det vil være kækt!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 OK I skal nok få et gravid billede men jeg skal lige træne lidt mere ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 OK I skal nok få et gravid billede men jeg skal lige træne lidt mere ;) og gerne et uden solbriller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 OK I skal nok få et gravid billede men jeg skal lige træne lidt mere ;) Du kan bruge julen til at træne i :D husk ingen solbriller. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 Og apropos billeder Martin.. Så skrev du vidst i en anden tråd, at der kom nyt profilbillede på den første december, så vi kunne se dig uden briller... :P BRING IT ON... :jul1: :jul1: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 Men hvad skete der så med alt det øl i vommen den 22 oktober 2010 :unsure :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 Ja ja jeg skal nok smide brillerne når jeg bliver mindre genert ;) Men hvad skete der så med alt det øl i vommen den 22 oktober 2010 :unsure :unsure Jeg blev vel lidt små fuld??? :wacko Jeg havde jo føs'dag :hurra ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 Ja ja jeg skal nok smide brillerne når jeg bliver mindre genert ;) Jeg blev vel lidt små fuld??? :wacko Jeg havde jo føs'dag :hurra ;) Ok :puke :puke Måske det var det der skete.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 Ja ja jeg skal nok smide brillerne når jeg bliver mindre genert ;) Jeg blev vel lidt små fuld??? :wacko Jeg havde jo føs'dag :hurra ;) næææææhhh forsinket tillykke, men jeg må sige, at jeg er skuffet over at du ikke havde inviteret os BK tøser, vi er jo dine allerbedste og tætteste veninder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 Uhh de er efter dig Hr. Gammelsmølf ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 NOPE jeg er rimelig voksen. Så jeg går hverken ud som et lys, kaster op eller falder i søvn når jeg får en øl. Jeg er en af dem som Carsberg hylder for at holde gang i boogi woogien http://www.youtube.com/watch?v=MLenlCll2rU Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 Jamen vi glæder os til, at der ligger en invitation til fødselsdagsfest. Regner med at du invitere os alle fra BK vi er jo kun 1340 af dine næremest veninder... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 Ja kom endelig :) det er iorden. Så kommer vi alle d. 8 januar.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 _________________________________INFO_____________________________________ Martin og Ki invitere alle medlemmer på BK til Martins fødselsdag d. 15/1 2011. Vi skal bare dukke op, når det passer ind. Martin lover fest og farver. :7: Adresse kommer senere :balloons OBS: vi har rykket festen til den 15.vel mødt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 _________________________________INFO_____________________________________ Martin og Ki invitere alle medlemmer på BK til Martins fødselsdag d. 8/1 2011. Vi skal bare dukke op, når det passer ind. Martin lover fest og farver. Adresse kommer senere :balloons vel mødt Det lyder da bare hyggeligt :) Skal vi køre i store busser over til dem??? Vi kan jo ligeså godt hygge med nogle gode drikkevare på vejen så vi virkelig er i stemning når vi ankommer :balloon :balloon ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 Det lyder da bare hyggeligt :) Skal vi køre i store busser over til dem??? Vi kan jo ligeså godt hygge med nogle gode drikkevare på vejen så vi virkelig er i stemning når vi ankommer :balloon :balloon ^_^ god ide... :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites