Barbamama

Kan Lamaze legetøj maskinvaskes?

13 indlæg i dette emne

Ja, et simpelt ja eller nej spørgsmål ;)

Jeg er lidt forelsket i den der drejemariehøne-legetæppe, men lurer lidt på at prøve at finde den brugt... Men ville nok gerne kunne smide den en tur i vaskemaskinen, hvis det var. Er der nogen, der ved, om man kan det? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har den anden af dem..... Den der med havet, og den kan du hvert fald købe billigt, for vi har brugt den måske 2 gange, og kommer ikke til at bruge den til lillebror....

(synes ikke den er noget ved og Marlon ville hvert fald IKKE ligge der.... Men det kan jo nok være forskelligt :) )

Ved dog ikke om den kan vaskes i maskine, og det var jo egentlig dit spørgsmål.... Så måske jeg bare skulle blande mig udenom :rolleyes ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke mariehønen, men alt hvad jeg har af lamaze har jeg smidt i maskinen, selvom der står på man ikke må. Det har ikke taget skade :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, det var mest om den kunne vaskes jeg tænkte på :P Og er godt nok ret lun på at det lige skal være mariehønen :whistling

Men du har ikke været glad for den? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke mariehønen, men alt hvad jeg har af lamaze har jeg smidt i maskinen, selvom der står på man ikke må. Det har ikke taget skade :)

Hmm okay... Det er jo et sats så, men et sats som det lyder ok sikkert at tage :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, det var mest om den kunne vaskes jeg tænkte på :P Og er godt nok ret lun på at det lige skal være mariehønen :whistling

Men du har ikke været glad for den? :unsure

Nej absolut ikke.... Herhjemme var det virkelig spild af penge! Da Marlon først blev gammel nok til at have kræfterne til at ligge ordentligt på den, kunne han slet ikke dreje på den..... Det med at løfte fødderne og bruge hænderne til at dreje med fik han slet ikke fat i. Jeg ved ikke om det er ham der bare ikke havde motorikken til det, men han ville hvert fald meget hellere ligge på sit legetæppe, eller andet....

Vi brugte dog selve tæppet lidt, da han synes det var sjovt at der var spejl/rasle/knitre sager på den :)

Men drejefidusen, den får bundkarakter fra os!

(kan godt forstå du er vild med mariehønen.... Den er så fin, og var det ikke fordi vi fik vores i barselsgave, havde vi også købt mariehønen ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har smidt Mariehønen i vaskemaskinen da jeg også købte den brugt. Den fik bare en kort vask på 30 grader uden problemer.

Min datter brød sig i øvrigt heller ikke om den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, det lyder da lidt til at jeg bare skal droppe det :P Ihhh, synes ellers den er så fiiiiiiiiiiin :loveshower Ku altså godt overveje at give det en chance. :whistling Man kan vel bare pille stolen af og bruge det som almindeligt legetæppe hvis det er? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, det lyder da lidt til at jeg bare skal droppe det :P Ihhh, synes ellers den er så fiiiiiiiiiiin :loveshower Ku altså godt overveje at give det en chance. :whistling Man kan vel bare pille stolen af og bruge det som almindeligt legetæppe hvis det er? :)

Ja det har vi hvert fald gjort, men ville nu nødigt have undværet vores "rigtige" legetæppe (med bøjle og legetøj du ved) men som ekstra kan den jo godt bruges ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nu har jeg prøvet at google lamaze legetøj, og kan kun finde en lille elefantbamse. så spørger nok dumt, hvad er det ???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det har vi hvert fald gjort, men ville nu nødigt have undværet vores "rigtige" legetæppe (med bøjle og legetøj du ved) men som ekstra kan den jo godt bruges ;)

Jamen sådan et regner jeg også med at vi skal have (vi skal da have det heeeeeeele :whistling )

nu har jeg prøvet at google lamaze legetøj, og kan kun finde en lille elefantbamse. så spørger nok dumt, hvad er det ???

Lamaze er bare et mærke indenfor legetøj ligesom f.eks. Fisher Price :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har legetæppet og der står på mærket at man kan vaske det i maskine. Det har jeg gjort og det blev helt fint :)

Men jeg har det som Troldemor. Har faktisk ikke brugt det særlig meget og vil hellere have et almindeligt legetæppe næste gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil lige tilføje at Theo godt kan finde ud af at dreje på tæppet, men han gider bare ikke at ligge der særlig længe af gangen, da det er ret hårdt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER