Besvaret December 1, 2010 Så prøver jeg da også lige :-D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2010 Jeg kan dårligt nok finde ud af at finde min autosignatur..hmpfr Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2010 Måske er det mig? - Nå, åbenbart ikke... :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2010 Hmm... er alle vinderne fundet eller er man heldig? :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2010 Med 6 gavekort igen må jeg jo også hellere tjekke... ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2010 mon jeg har vundet? og mon jeg kan se det når jeg laver denne besvarelse??+ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2010 Gad vide om man har vundet? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2010 Når der kom alle lurene frem og lavede deres første indlæg.. smart Ki og Martin ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2010 Ki Schou I dag, 20:48 Indtil videre er kun 4 ud af de 10 klar over, at de har vundet. Så der er stadig 6 to go. Er jeg en af dem? Man kan vist ikke se det på IPhone?!? Hej Mau Nej du er desværre ikke en af de heldige 10 vindere. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2010 Der mangler stadig at blive delt 5 gavekort ud.... :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2010 En venlig sjæl der vil se om min jul er blevet reddet, med de magiske ord i signaturen? :) (har kun telefon at gå online fra) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2010 åhhh hvem mon er de sidste vindere, kom nu frit frem... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2010 En venlig sjæl der vil se om min jul er blevet reddet, med de magiske ord i signaturen? :) (har kun telefon at gå online fra) Desværre :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2010 mon lykken er med mig i år Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2010 mon lykken er med mig i år øv altså Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2010 nå mon jeg har vundet .. det har jeg squ nok ikke vinder nemlig aldrig noget men nu er der lavet en besvarelse så jeg kan lure om jeg har men forøvrigt fed måde at gøre det på Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 1, 2010 håbe håbe håbe :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites