Oprettet January 27, 2012 Hej tøser På søndag drøner jeg med Leo og Martin på skiferie igen. Denne gang napper vi 2 uger :loveshower Så I må love at opføre jer pænt i mellemtiden, jeg kigger nok lige ind et par gange for helt undvære jer kan jeg sikkert ikke :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Ej igen, rigtig god tur hils drengene :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 ej Ki, næste gang så har i bare at invitere resten af BKslænget med... Jeg bliver helt grøn af misundelse over alle de lækre ferier i hopper på... God fornøjelse, og husk at tage masser af billeder, som i skal vise os andre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Jeg tror godt at jeg kan være i jeres kuffert, hvis det er :badgirl Ej, hav (endnu) en fantastisk tur! :loveshower :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Jeg tror godt at jeg kan være i jeres kuffert, hvis det er :badgirl Ej, hav (endnu) en fantastisk tur! :loveshower :balloons Ej det kan du faktisk ikke mere har du glemt at du er ved at have en lille smule ekstra på maven :-))))) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2012 God ferie :) Er overhovedet ikke misundelig :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2012 Rigtig god tur :balloons man må håbe det bliver hyggeligt og ingen brækkede ben hihi :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites