Oprettet January 25, 2012 Og lige nu er jeg altså udelukkende spændt :D Glæder mig til at se babyprinsessen, og glæder mig til at få at vide at hun er helt perfekt :7himmel Nervøsiteten kommer nok ganske som den plejer et par dage før scanningen, men det er til at holde ud jo :) Hvilke ting tjekker de ved scanningen? :) Hvor lang tid varer sådan en scanning? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Ja, det bliver super hyggeligt at se de små prinsesser igen :) Jeg mener scanningen tog 20-25 min ved Victoria - men er bestemt ikke sikker... De tjekker alle organerne, hjernen og at den ser ud som den skal, hjertet - at det har de 4 hjertekamre og det ikke er utæt. (Som Victorias var) Så de tjekker simpelthen baby for misdannelser :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Glæder mig helt vildt :D Men synes også det er lettere at glæde mig til den her på en eller anden måde.. Min veninde sagde at det er UTROLIG sjældent man finder "størrere" misdannelser; Da de fleste allerede er set, enten ved NF eller er blevet til en abort i de første 12 uger... Så egentlig er jeg rimelig tryg nu :D De har jo tjekket en del hver gang til scanning.. Sidste gang tjekkede de hjerne, kranie, blære og nyre :) Det er jo en god start :D :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2012 Tja jeg skal afsted den 9 februar, så der er jo heller ikke længe til. Har dog meget blandede følelser - ved min sidste MD scanning med Emma - opdagede de at der var problemmer med hendes ene nyre- hvilket betød scanninger hver 14 dag på riget, en masse bekymringer mv. Heldigvis "ordnede" tiden det og evd sidste scanning var hendes nyre helt perfekte..men dér havde vi også været igennem tanker om at leve med én nyre, operation under graviditet på barnet mv. Det der sidder i mig nu, er den følelse af mon de finder et eller andet på organerne - sidste gang gik jeg til scanning uden spekulationer og gik derfra med hovedet fyldt af dem <_< Tja ved ikke om det gir mening - tror bare det skal overståes. :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2012 Tja jeg skal afsted den 9 februar, så der er jo heller ikke længe til. Har dog meget blandede følelser - ved min sidste MD scanning med Emma - opdagede de at der var problemmer med hendes ene nyre- hvilket betød scanninger hver 14 dag på riget, en masse bekymringer mv. Heldigvis "ordnede" tiden det og evd sidste scanning var hendes nyre helt perfekte..men dér havde vi også været igennem tanker om at leve med én nyre, operation under graviditet på barnet mv. Det der sidder i mig nu, er den følelse af mon de finder et eller andet på organerne - sidste gang gik jeg til scanning uden spekulationer og gik derfra med hovedet fyldt af dem <_< Tja ved ikke om det gir mening - tror bare det skal overståes. :blush Har det lidt som dig; Jeg er bange for at "Jinkse" det, ved bare at sige "der er selvfølgelig intet galt".. ;) Så jeg er forberedt på at det ikke altid er en helt ovenud fantastisk oplevelse - men samtidig er jeg også bare nødt til at tro på at det er min tur til at få en sund og rask lille babypige til sommer :) Jeg er mest nervøs over at jeg har nogle niv/jag/smerter nederst i maven... Håber bare det måske er noget som har siddet i klemme eller noget. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2012 Hehe, for en gangs skyld skal vi ikke til scanning samme dag ;) Jeg ringede lige ind på sygehuset i dag for at høre om de havde glemt mig, og det viste sig at jeg havde fået en tid ved NF, men de havde bare lige glemt at fortælle mig det :rolleyes Så jeg skal afsted 10. Februar :loveshower Det bliver skønt at se lillebror igen, glæder mig helt vildt! :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2012 Så er det i morgen jeg skal afsted!! For første gang, glæder jeg mig til at se vores babypige, og frygter som sådan ikke noget :) Har en naturlig "håber bare det går godt" følelse, men er sikker på bettetrolden er okay derinde :) :loveshower Er så spændt på at se hende! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2012 Så er det i morgen jeg skal afsted!! For første gang, glæder jeg mig til at se vores babypige, og frygter som sådan ikke noget :) Har en naturlig "håber bare det går godt" følelse, men er sikker på bettetrolden er okay derinde :) :loveshower Er så spændt på at se hende! Hvor er det dejligt at høre :loveshower :loveshower Jeg håber i får en skøn oplevelse :7himmel (glæder mig også selv til om et par dage, for så er det vores tur :yay ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2012 Hvor er det dejligt at høre :loveshower :loveshower Jeg håber i får en skøn oplevelse :7himmel (glæder mig også selv til om et par dage, for så er det vores tur :yay ) Jeg tror det bliver en god oplevelse :) Lige nu tænker jeg i hvert fald at så længe hun er sund og rask, kan INTET ødelægge min dag i morgen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites