Guest

Hende fra DUM om babyvoldssagen

16 indlæg i dette emne

Fedt der endelig er ro på hendes sag, hvor må hun være lettet. Håber hun hurtigt får Isabella hjem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med en afklaring; Men hvor er det forfærdeligt at en mor sidder i fængsel så længe..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt der endelig er ro på hendes sag, hvor må hun være lettet. Håber hun hurtigt får Isabella hjem.

Og også hendes søn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og også hendes søn :)

Sorry slet ikke ment sådan, Benjamin har jo en god far, så håber de to finder en god ordning. Hvor Isabella kun har Stine og ingen far så hende ville jeg mene skal helt hjem, hvor de nok skal dele forældremyndighed over Benjamin.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

da vel ikke hende! :( hun var et af mine yndlings piger fra D.U.M.... Har dog ikke set så mange afsnit med hende så har kun fået et kort indtryk af hende... Men uha da :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sorry slet ikke ment sådan, Benjamin har jo en god far, så håber de to finder en god ordning. Hvor Isabella kun har Stine og ingen far så hende ville jeg mene skal helt hjem, hvor de nok skal dele forældremyndighed over Benjamin.

jeg håber da, at faren til sønnen også har taget sig af Isabella, for han fik jo farrollen til datteren, og den håber jeg da, at han har beholdt trods al den ballade...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg håber da, at faren til sønnen også har taget sig af Isabella, for han fik jo farrollen til datteren, og den håber jeg da, at han har beholdt trods al den ballade...

så vidt jeg forstod har isabella været hos sin morfar og hans kone. Tror ikke faderen har haft så meget at skulle sige da han ikke er i biologisk familie med isabella. uanset om han har fungeret som far for isabella i det stykke tid de var sammen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så vidt jeg forstod har isabella været hos sin morfar og hans kone. Tror ikke faderen har haft så meget at skulle sige da han ikke er i biologisk familie med isabella. uanset om han har fungeret som far for isabella i det stykke tid de var sammen.

Jeg ved godt, at han ikke har ret til at se pigen, men tænker da, at det ville være i barnets tarv :) så jeg håber, at der har været en god kontakt mellem drengens far, isabella og hendes morforældre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænk at det skulle tage halvandet år?! :o

Hvor må det have været forfærdeligt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blev så glad da jeg læste det, har aldrig troet på at hun kunne gøre det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes det er meget vigtigt at pointer at hun ikke er frikendt!!! politi,kommune,læger har stadig stærk mistanke men desvære ikke nok beviser..derfor er tiltale frafaldet.Der er stor forskel.Men uanset hvad håber jeg virkelig at der bliver taget hånd om de børn,da alle børn fortjener det bedste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Begge børn har været i plejefamilie ;)

Jeg har det sådan at man er uskyldig til det modsatte er bevist og jeg skal ikke gøre mig klog på om hun har gjort noget eller ej..

Jeg håber det bedste for børnene og at de kommer til at være der, hvor de har det allerbedst..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

reelt er det vel svært at bevise HELT præcist hvem der har ydet vold mod et spædbarn..

Jeg mener.. Det kan jo være hvem som helst hun har haft i sit liv.. EN veninde, der babysitter.. En mor.. En far.. Ja, hvem som helst..

Det er skrækkeligt - og tror aldrig man helt finder ud af hvad der er sket..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener bestemt også at vi i det danske samfund er frikendt til det modsatte er bevist. Og da de ikke kan bevise at pigen har gjort dette ved hendes søn, så er hun jo altså frikendt. Og det viste sig jo, at mens hun var under retsag og udenfor barnets rækkevidde, havde han igen fået blødninger, som den de beskyldte hende for, at have ryste ham og dermed var skyld i at han fik...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener bestemt også at vi i det danske samfund er frikendt til det modsatte er bevist. Og da de ikke kan bevise at pigen har gjort dette ved hendes søn, så er hun jo altså frikendt. Og det viste sig jo, at mens hun var under retsag og udenfor barnets rækkevidde, havde han igen fået blødninger, som den de beskyldte hende for, at have ryste ham og dermed var skyld i at han fik...

Netop.. Og det kan jo igen være HVEM som helst.. Og det kan jo også være han bare er ja.. "let" at ryste? Jeg tænker, måske bare hvis man "vugger" kraftigt, så tager han skade? EJ, ved det ikke.. Men er enig i at hun jo er uskyldig, da de ikke kan finde beviser..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER