Besvaret January 25, 2012 Tror det eneste man kan sige til den test er tillykke :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Ihh hvor dejligt I andre også kan se den- så er det ikke indbilding. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Sagtens!!! Trods dårligt lys og det hele. STORT tillykke!!! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Den er da ret tydelig trods jeg ser den på en mobiæskærm... Ej hvor er det dejligt for jer.. Håber at denne gang er jeres gang :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Ihh hvor er det dejligt at høre. Jeg har lovet at teste sammen med manden i morgen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Den er fin Tina, kan godt forstå, at manden gerne vil have, at I tester sammen i morgen :rolleyes Så skal den bare blive der - vi tager lige en snak med babyguden ;) :loveshower så lille spire, bliv nu hængende, så mor, far og storesøster kan få et af livets store glæder opfyldt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Jeg kan også se den, forsigtig tillykke :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Jeg kan også se den et forsigtig tillykke :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Ja der er vist ingen tvivl :yiepie Stort tillykke :stork Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Det ser da ret fornuftigt ud :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Mange tak. Så kan jeg ikke andet end glæde MIG til testen i morgen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Tillykke :loveshower Du er uden tvivl gravid :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Tillykke :loveshower Du er uden tvivl gravid :D Ihh dejligt. Det er lidt ironisk, fordi for nogle dage siden sagde jeg til manden at min mens nok kom snart pga mens smerter og hovedpine. Og sådan har jeg det altid op til mens.... Men så var jeg gravid alligevel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Kan sagtens ses :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2012 Så kom jeg til den officielle testdag og synes der allerede er sket væsentlig ændring i styrken af testen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2012 Det udvikler sig i hvert fald :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Synes de begge 2 ser positive ud! Tør godt sige tillykke! :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Jaaaa, nu er den helt tydelig :) :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites