Oprettet January 25, 2012 Tog æl sprøjten for 15 dage siden og blev insimerede for 13 dage siden. Men snydeteste i dag en dag før tidlig og den blev flot positiv med det samme. Tror I jeg kan regne med den? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Ja hvorfor ikke, sandsynligheden for en falsk positiv er vist ret lille. Jeg krydser fingrene for dig. og glæder mig til en update! Vh Lene Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Hvor spændende :unsure men aner det ikke. Skal du ikke ha taget blodprøve, når du er i behandling eller hvordan? Krydser da fingre for der er lykkelige omstændigheder igen :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Får ikke taget blodprøver når det er insimering. Skal teste selv og får så en scanning 3 uger efter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Tror man skal se testen før man kan vurdere det.. ;) Men en streg er en streg ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Skal nok smide et billede ind når jeg kommer på computeren. Har den også på telefonen men kan ikke finde ud af at lægge billeder herind fra den... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Jeg har ingen forstand på behandling..... Men har du taget noget hormon der kan forvirre testen? Eller hvor længe bliver den slags i kroppen? Men altså én dag for tidligt..... Så kan det vel næsten ikke passe at der skulle være forstyrrende elementer?? Jeg ville straks ringe og forhøre mig hos den klinik der har insemineret!! :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck Venter spændt på nyt :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Så er der billede af testen- vil bare sige den er tydligere IRL. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Ja, der er da hvert fald ingen tvivl om at testen er positiv :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Ja, der er da hvert fald ingen tvivl om at testen er positiv :) Ihh hvor dejligt at høre fra andre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Tina har jo nok taget en ægløsningssprøjte, som kan give falsk positiv test op til 14 dage efter. Men nu siger du jo at du blev insemineret for 13 dage siden, hvilket efter min hovedregning vil sige at det er 14-15 dage siden du tog ÆL sprøjten, og så burde den være ude af kroppen. Så jeg tror også på at den er der!! Tillykke! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Ja det er 15 dage siden jeg tog ÆL testen som jg også skrev i første indlæg. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Ja det er 15 dage siden jeg tog ÆL testen som jg også skrev i første indlæg. Blev forvirret fordi du skriver ÆL testen og ikke ÆL sprøjten. En ÆL test påvirker jo ikke noget som helst ;) Men 15 dage efter bør den være helt ude af kroppen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Hi hi mendte æl sprøjten. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 tillykke vil også sige klart positiv :goodluck :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Jeg er fuldstændig enig :glad Stort tillykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Hvordan er testen idag??? :goodluck :goodluck :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Du kan tro du må se dagens test for er meget stolt over den. er 4+1 i dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Tag en Clearblue og få vished!!! :goodluck :goodluck :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2012 Tag en Clearblue og få vished!!! :goodluck :goodluck :goodluck Hi hi det er der ingen grund til, for vi er sikre på den er der Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2012 Mange gange tillykke! man sidder jo her og bliver en hel del misundelig. :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2012 Mange gange tillykke! man sidder jo her og bliver en hel del misundelig. :D Og det er du meget velkommen til. Sådan havde jeg det selv når Andre blev gravide. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 29, 2012 Tillykke med det, hvor er det dejligt for jer :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites