Guest

skrækkelig ulykke

5 indlæg i dette emne

nu er der noget om den ulykke i nordsjælland med børnehaven i bussen. Heldigvis er ingen af børnene kommet alvorligt til skade trods at bussen blev påkørt og kurrede ned af en skrænt og væltet om på siden...

Hvor er det skrækkeligt, og sikke heldigt at det ikke gik værre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, puha.. Det kunne bare være gået så grueligt galt for børnene :( Puha.. Men en forfærdelig ulykke, som alle jo desværre ikke kom godt fra, så vidt jeg læste? Men mine hormoner gjorde jeg simpelthen ikke kunne læse om det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg hørte kun i nyhederne, at ingen af børnene er kommet sådan alvorligt til skade. De 3 som kom på rigshospitalet har nogle brud, men de er ikke i livsfare eller noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan slet ikke tåle at se den slags i nyhederne :boo jeg syns det er så skrækkeligt synd for de mange børn, de må være blevet så bange og chokerede. Gudskelov der ikke er sket nogen af dem noget alvorligt, det ku jo være gået rigtig meget mere galt, når en bus falder ned fra en bro. Gys!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ud over at det er forfærdeligt for børnene så går mine tanker også til forældrene.

Flere mødte op i børnehaven for at hente deres barn og blev så mødt af psykologer der kunne fortælle at deres barn var på sygehuset!!

Og medierne opfordrede forældre til børn i børnehaven om at ringe til politiet da politiet ikke kunne få fat på alle forældre!

Jeg må indrømme at min mobil ALTID er i min lomme og hvis den ringer så ser jeg altid hvem det er. Om jeg så er midt i et bleskift (arbejder i en børnehave). Er det mine børns pasningssteder der ringer tager jeg den lige meget hvad jeg laver - for de ringer jo ikke med mindre der er noget galt.

Selv da jeg var til JM og var gravid med Linus tog jeg mobilen mens hun var i gang med at undersøge mig - hvilket var meget godt for Xander havde klippet et stykke af fingeren og de ville vide hvilken skadestue de skulle tage ham på ift. hvor jeg var i landet (vi bor mellem to skadestuer og må selv vælge hvilken, men hvis jeg nu var i Randers ville de køre ham dertil og var jeg taget til Århus ville de køre derind).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER