Oprettet January 24, 2012 Jeg bliver aldrig helt sej til at stikke mig selv, men det skal jo bare gøres.. Jeg sidder hver aften i godt 5 minutter og kigger på nålen, men min hjerne og min hånd vil bare ikke samarbejde. Nu er det imorgen jeg skal have ægløsningssprøjten, og på fredag skal jeg have det første iui forsøg. Er meget spændt og der må MEGET gerne krydses fingre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2012 Det er bare med at kaste sig ud i det... :kram: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2012 åhhh jeg kan kun forstille mig hvordan det må være. Krydser fingre for, at det lykkes at få gevindst :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2012 held og lykke på fredag det bliver spænende og kan godt forstå dig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Får du hormonsprøjter allerede på første IUI? Jeg kan hellere ikke lide at stikke mig selv, og "glæder" mig helt vildt til jeg lige om lidt skal igang igen ;) Men hvad gør man ikke får at få sit ønskebarn! Krydser fingre for at du får overstået de sidste sprøjter i laaaaaaaaaaaaaaang tid nu her lige om lidt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Ja jeg startede med pergotime tabl. i 5 dage, og kom derefter på puregon(sprøjter), og det lader til at virke mht. æg. Jeg ser frem til den sidste sprøjte i aften, og så får jeg en lille pause. Jeg er så heldig at jeg har JORDENS sødeste gynækolog, som selv har været det hele igennem selv :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 Åh ja at stikke i sig selv er ikke det sjoveste. Kan tydeligt huske de første gange, hvor jeg var så nervøs, men til sidst var det bare at trække væsken op, skifte nål og så "hakke" den i maveskindet :D Okay havde også stukket mig 2 gange dagligt i knap en måned, så man kan godt sige jeg var ved at vænne mig til det. Jeg krydser fingre for dig Del dette indlæg Link to post Share on other sites