Guest LouiseB

Hjælp til Bystroom Pusletaske

7 indlæg i dette emne

Jeg har købt denne Bystroom Pusletaske brugt, model Cleo

Når jeg googler modellen, kommer der billeder frem hvor der er en lang strop også til at bære over skulderen. Men den er ikke med min taske, er det en fejl eller er der virkelig ingen strop?!

Er disse to tasker ikke ens?

http://i.imgur.com/0PJg2.jpg

http://i.imgur.com/GinLd.jpg

Hjææælp :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke set tasken i virkeligheden, men ud fra billederne vil jeg sige at det er den samme. Hvis du har købt den brugt, så har den tidligere ejer måske bare glemt at give dig den med? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke set tasken i virkeligheden, men ud fra billederne vil jeg sige at det er den samme. Hvis du har købt den brugt, så har den tidligere ejer måske bare glemt at give dig den med? :)

Jeg har desværre har svært ved bare at få tasken :( modtog den idag, 22 dage efter jeg betalte for den. Og sælger har nægtet at svare tilbage der er gået dage imellem SMS svar fra hende :( har sendt hende SMS med billeder og hun har ikke svaret endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har præcis den taske og der fulgte en lang rem med, så den kan hænge om barnevognen.

Det er en fejl at du ikke har fået den så :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har præcis den taske og der fulgte en lang rem med, så den kan hænge om barnevognen.

Det er en fejl at du ikke har fået den så :(

Suk ! :( :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så lige at du har købt den brugt.

Hvad har du købt den igennem? Måske kan du klage over hende på en eller anden måde? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også at hvis der kan gives nogle minusser eller noget et eller andet, så er det på sin plads. Hvis du er så heldig at have betalt med paypal, kan du lave noget ravage derigennem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER