Myliona

Kan man holde babyshower for sig selv??

8 indlæg i dette emne

Jeg har hele tiden synes ideen med et babyshower kunne være fantastisk :loveshower Men tvivler på jeg har en eneste veninde, der ville holde det for mig :whistling :whistling

Til gengæld sagde min veninde, at jeg da bare selv kunne planlægge et og holde for mig selv og invitere folk...

Men kan man "tillade" sig det??? <_<

Egentlig synes jeg ideen er rigtig god.. Ville da elske at holde noget i slutningen af Maj, hvor vi har fået børnetingene på plads osv, og lige "vise frem" inden huset bliver fyldt med gylpeklude, og opvask :whistling

Udover det har jeg ikke holdt noget for mine veninder i lang tid...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har været til en babyshower arrangeret af den gravide selv :) Hun frabød sig gaver, for det syntes hun vist ikke hun kunne være bekendt når hun selv inviterede, men de fleste havde dog en lille ting med alligevel. Og så havde hun lavet en goodie bag til hver af gæsterne, bl.a. med en lille flaske champagne til hver, så vi rigtigt kunne fejre hende. Det var meget hyggeligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været til en babyshower arrangeret af den gravide selv :) Hun frabød sig gaver, for det syntes hun vist ikke hun kunne være bekendt når hun selv inviterede, men de fleste havde dog en lille ting med alligevel. Og så havde hun lavet en goodie bag til hver af gæsterne, bl.a. med en lille flaske champagne til hver, så vi rigtigt kunne fejre hende. Det var meget hyggeligt!

Ej, hvor sød en ide :D Jeg overvejer at virkeligt.. :D

:whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaa!!! Jeg har også været til ét, hvor det blev arrangeret af moderen selv! Syntes at det var så hyggeligt, at jeg da har tænkt mig at gøre det selv! Jeg tror også, at jeg vil sige, at man på ingen måde behøver komme med gaver. Jeg vil se det som en anledning til at holde en slags sidste venindedag inden baby. Ikke dermed være sagt at SÅ stopper alle venskaberne etc. Men jeg synes bare, at det er godt at få sat lidt ind på samværskontoen, inden der kommer en lille flæskesteg og optager meget af min tid og energi i det første stykke tid. Og så er det en lejlighed til at spise kage og sludre - what's not to like?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii :D Så tror jeg at jeg gør det :loveshower

Men det er kun veninderne ikke?

Hvad lavede I af forskellige ting? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, jamen den jeg var til var lidt speciel, da vi var samlet en hel weekend på et spahotel! Så vi fik behandlinger, var i svømmehal og spiste lækker mad!

Nå ja, så havde hun, i stedet for gaver til sig selv, bedt alle om at tage en eller to lækkerhedsting med (altså i ånden af at vi jo var på spahotel og blive forkælet), så spillede vi en slags pakkeleg (kan ikke huske hvordan præcis, men det var ikke med terning, hmmm), hvor vi så fik fordelt hinandens gaver mellem os. Det var virkelig sjovt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg oprettede faktisk en tråd om det engang. Der kom en del forskellige meninger om det. Se her :)

Jeg synes godt at du selv kan holde det. Jeg endte selv med at lade være med at holde et, men det viste sig så at mine veninder havde planlagt et for mig :7:

Så det kan måske godt betale sig at tale lidt højt om det :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har leget lidt med tanken om at når vi at flytte inden fersken kommer vil jeg holde et "babyshower" hvor jeg invitere mine veninder ned for både at se det nye hus og den store mave. Jeg ser dem sjældent så det ville være en fin anledning :) jeg forventer ingen gaver - kun at de tager deres gode humør og kagelyst med xD

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER