tsecret

Suprecur næsespray

7 indlæg i dette emne

Nu har jeg været over en uge på næsespray, og må nok sige at jeg begynder at kunne mærke bivirkningerne.

Hos mig har det vist sig som konstant hovedpine (bøvler lidt med hovedpine normalt, så den vidste vi godt ville komme...), meget træt og dårlig nattesøvn (de to sidstnævnte hænger nok lidt sammen).

Og så er jeg lidt stresset mht at huske den altid! Er sååå bange for at glemme den. Og især fordi sygeplejersken påpegede at det var meget vigtigt, der ikke gik over 8 timer på noget tidspunkt.

I nat vågnede jeg og troede det var morgen. Da jeg normalt sover lige omkring 8 timer om natten, så er næsespray det sidste jeg gør inden jeg falder i søvn og det første jeg gør inden jeg står op - så derfor skynder jeg mig så at tage et pust næsespray. Bagefter finder jeg så ud at kl. er 2 om natten! Arrgh, typisk mig! Jeg har taget min næsespray som normalt i dag - er det mon det rigtige at gøre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også været engang på næsespray, først 2 uger så 3 uger mere, men jeg havde ingen bivirkninger udover at min næse blev en kende øm til sidst <_<

For mig var det utroligt nemt at holde styr på tiderne. Havde sat mit ur på telefonen til at ringe 3 gange om dagen - kl. 8, 16, og 24. Så hvis vi var gåe i seng, så ringede uret kl. 23.59 og så tog jeg prayen og lagde mig til at sove igen. Dejligt og nemt :yay Og der gik ikke mere end de 8 timer imellem!

Og jeg tror ikke der er nogen fare ved at du har taget sprayen som du plejer idag. Jeg kom en morgen til at slå uret fra da det ringede, faldt i søvn igen og glemte så at tage den indtil jeg huskede den kl. 12 og jeg tog den bare videre som jeg plejede 16 og 23.59 :D

Held og lykke med IVF! Jeg starter (igen) på næsespray og IVF d. 10. Februar :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.... Jeg fik ikke noget af vide om at der skulle gå 8 timer imellem, jeg tog den bare morgen når jeg stod op, middag når det lige passede og aften inden jeg gik i seng!

Men det har åbentbart virket alligevel :)

Jeg havde heller ikke nogen bivirkninger!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm gad vide hvorfor jeg skal tage den 4 gange dagligt når i kun tager den 3 gange.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er forskel på hvordan folk reagere på hormoner.. derfor er der også forskel på hvor ofte mv. man skal tage det....

Nu bliver jeg dårlige af alle slags hormoner.. så intet positivt at berette om Suprecur...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm gad vide hvorfor jeg skal tage den 4 gange dagligt når i kun tager den 3 gange.

Jeg skal også tage den 4 gange om dagen, så det er nok også derfor der er forskel på hvor mange timer der skal gå igennem. Hvis man kun skal tage den 3 timer, vil der jo alt andet lige gå over 8 timer på et eller andet tidspunkt ;)

Hvor lang tid har du fået at vide at der må gå imellem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal tage den hver 6. Time, men en gang i døgnet må der gå 8 timer imellem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER