Besvaret April 16, 2012 NAVN: ALDER: 30 år BOR I: Hellerup/ Gentofte UDDANNELSE/ARBEJDE: pædagog FRITIDSINTERESSER: familie KÆRESTE / GIFT: kæreste TERMIN: 16/9 FØDESTED: Herlev DRENG/PIGE: dreng MULIGE NAVNE: Harald ANDRE BØRN: Nova og Alfrida VÆGTFORØGELSE: 3 kg STRÆKMÆRKER: nej KVALME: fra uge 6 til 16 ØDEMER: nej PLUKVEER: ja image fra uge 24 RYGSMERTER: sjældent BÆKKENLØSNING: nej FØDSELSFORM: naturlig vaginalt FRYGT FOR FØDSEL: kun for om baby har det okay HVEM SKAL MED TIL FØDSEL: min kæreste SOVER DÅRLIGT OM NATTEN: nej SJOVE SPISEVANER: når jeg har lyst til noget skal jeg bare have det med det samme SÅ LANGT HENNE VED SIDSTE OPDATERING: 25+3 SCANNING: NF: 7 marts. Kønsscanning 22 marts. MD 24 april NÆSTE LÆGEBESØG: 4 juni JORDMODER: 18/4 og 26/6 ANDET: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2012 NAVN: Kamilla ALDER: 24 BOR I: Aarhus UDDANNELSE/ARBEJDE: Studerer finansbachelor FRITIDSINTERESSER: Famille, venner, kæresten, fodbold, fitness, løb KÆRESTE / GIFT: Skal giftes 2. juni 2012 TERMIN: 22. september 2012 FØDESTED: Skejby DRENG/PIGE: Pige MULIGE NAVNE: Hemmelige indtil fødslen ANDRE BØRN: Nej VÆGTFORØGELSE: -4 kg lige pt. STRÆKMÆRKER: Nej KVALME: Opkast MEGET de første 4 mdr. ØDEMER:Nej PLUKVEER: Måske, er ikke sikker :) RYGSMERTER: Nej. BÆKKENLØSNING: Nej. FØDSELSFORM: Almindelig FRYGT FOR FØDSEL: Frygter SÅ meget at jeg sprækker helt vildt!! HVEM SKAL MED TIL FØDSEL: Min kæreste SOVER DÅRLIGT OM NATTEN: Er oppe at tisse 1 gang hver nat, men sover ellers godt. SJOVE SPISEVANER: Ikke mere end normalt - kan dog altid spise pommes fritter! SÅ LANGT HENNE VED SIDSTE OPDATERING: 17+4, 20+5 SCANNING: Næste gang den 9. maj, får en ekstra helt til slut uge 35-39. NÆSTE LÆGEBESØG: Ikke planlagt endnu, synes jeg er der hele tiden pga. mit vægttab! JORDEMODER: Første gang den 24. april, næste gang 3. juli. ANDET: Spiser ikke meget ad gangen, men spiser HELE tiden! Måske jeg er sulten efter de første 4 mdr. opkast og kvalme... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 21, 2012 NAVN: Lisette (MorDk) ALDER: 31 BOR I: Kongens Lyngby UDDANNELSE/ARBEJDE: Sosu.assistent FRITIDSINTERESSER: Fotografering/redigering, blogging mm. KÆRESTE / GIFT: Fraskilt 2009... nu kæreste med Kim TERMIN: 13.09.12 FØDESTED: Rigshospitalet DRENG/PIGE: PIGE MULIGE NAVNE: Hun skal hedde Freya ANDRE BØRN: Har Victor fra 2010 VÆGTFORØGELSE: +9kg STRÆKMÆRKER: Nej KVALME: Havde kvalem fra uge 6 til uge 20 ØDEMER:Mnnnarhhh..... lidt måske PLUKVEER: Ja med mellemrum! RYGSMERTER: Ja mange... BÆKKENLØSNING: Begyndende... FØDSELSFORM: Almindelig FRYGT FOR FØDSEL: Nej slet ikke HVEM SKAL MED TIL FØDSEL: Min kæreste og min storesøster SOVER DÅRLIGT OM NATTEN: Nej sover faktisk himmelsk SJOVE SPISEVANER: Ikke rigtig... SÅ LANGT HENNE VED SIDSTE OPDATERING: 23+4 SCANNING: 2x NF 1xMD 1x Kønsscanning 2x hjertescanning 1x tilvækstscanning NÆSTE LÆGEBESØG: Uhhh engang i næste uge? JORDMODER: Engang i næste måned... ANDET: Glæder mig helt vildt meget til at blive mor IGEN! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2013 Udfylder lige den her selvom jeg har født. Men er først blevet medlem af siden for nyligt :P NAVN: Maria Elley ALDER: 24år BOR I: Vrå en meget bette by i det nordlige Jylland UDDANNELSE/ARBEJDE: Jeg blev uddannet lærer i juni 2012, og er nu på barsel og når den slutter er jeg desværre arbejdsløs FRITIDSINTERESSER: Håndbold, familien og computerspil KÆRESTE / GIFT: Jeg er forlovet og skal giftes her den 5. april :kuller :wub TERMIN: Var den 24. september og Ida er født d. 27 september :D FØDESTED: Var på sygehus Vendsyssel DRENG/PIGE: Som navnet indekerer så var det en pige MULIGE NAVNE: Vi snakkede om, Johanna, Johanne, Fie, Astrid og Ida ANDRE BØRN: Ida er vores den første VÆGTFORØGELSE: Jeg tog "kun" 6 kilo på i alt STRÆKMÆRKER: Nej slap for dem KVALME: Havde jeg faktisk overhovedet ikke ØDEMER: PLUKVEER: havde jeg kun 4 timer før jeg kom på fødegangen RYGSMERTER: Nixen BÆKKENLØSNING: nope FØDSELSFORM: Jeg fødte normalt FRYGT FOR FØDSEL: min største frygt var at jeg ville føde i bilen på vej på sygehuset HVEM SKAL MED TIL FØDSEL: det var min kæreste SOVER DÅRLIGT OM NATTEN: nej jeg sov fantatisk hver nat SJOVE SPISEVANER: jeg spiste meget rå selleru(kunne ikke lide det inden jeg blev gravid) SÅ LANGT HENNE VED SIDSTE OPDATERING: Har født ANDET: Del dette indlæg Link to post Share on other sites