Oprettet January 24, 2012 Jeg tyvstjæler lige den her skabelon fra en anden terminsgruppe, da jeg synes, at det er en god måde at præsentere sig selv på. :loveshower Skabelonen er hér! Så skal I bare kopiere det og skrive jeres svar! og så opdatere løbende! :glad NAVN: ALDER: BOR I: UDDANNELSE/ARBEJDE: FRITIDSINTERESSER: KÆRESTE / GIFT: TERMIN: FØDESTED: DRENG/PIGE: MULIGE NAVNE: ANDRE BØRN: VÆGTFORØGELSE: STRÆKMÆRKER: KVALME: ØDEMER: PLUKVEER: RYGSMERTER: BÆKKENLØSNING: FØDSELSFORM: FRYGT FOR FØDSEL: HVEM SKAL MED TIL FØDSEL: SOVER DÅRLIGT OM NATTEN: SJOVE SPISEVANER: SÅ LANGT HENNE VED SIDSTE OPDATERING: SCANNING: NÆSTE LÆGEBESØG: JORDMODER: ANDET: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2012 NAVN: Camilla ALDER: 38 år BOR I: Nørre Alslev UDDANNELSE/ARBEJDE: Går sygemeldt iøjeblikket FRITIDSINTERESSER: At nyde livet med mine børn og mand KÆRESTE / GIFT: Gift med Dennis på 7 år TERMIN: 6. september FØDESTED: Nykøbing F DRENG/PIGE: Pige MULIGE NAVNE: Malou ANDRE BØRN: Har 2 piger på 3 og 5 år VÆGTFORØGELSE: 9 kg STRÆKMÆRKER: KVALME: Ja ØDEMER: PLUKVEER: Ja rigtig mange RYGSMERTER: BÆKKENLØSNING: FØDSELSFORM: På normalvis FRYGT FOR FØDSEL: HVEM SKAL MED TIL FØDSEL: Min mand SOVER DÅRLIGT OM NATTEN: Sover meget dårligt SJOVE SPISEVANER: SÅ LANGT HENNE VED SIDSTE OPDATERING:37 SCANNING: 29. februar, kønsscanning den 16. marts og 25. april, 6. juni, 4. juli, 9. august NÆSTE LÆGEBESØG: 2. febraur, 12. juni, 20. juli JORDMODER: 13. marts, 31. maj, 21. juni, 2. august, 16. august ANDET: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2012 (redigeret) NAVN: sara ALDER: 25 BOR I: Skjern UDDANNELSE/ARBEJDE: dagplejer FRITIDSINTERESSER: gymnastik, zumba, venner og familie KÆRESTE / GIFT: forlovet TERMIN: 21, september FØDESTED: Herning DRENG/PIGE: pige MULIGE NAVNE: Luna,( Liff, Liam ) ANDRE BØRN: VÆGTFORØGELSE: +4kg STRÆKMÆRKER: nej KVALME: nej ØDEMER: nej PLUKVEER: ja, men ikke overdrevet mange RYGSMERTER:lidt BÆKKENLØSNING: nej FØDSELSFORM: så alm som muligt FRYGT FOR FØDSEL: den begynder så småt at komme snigende HVEM SKAL MED TIL FØDSEL: min kæreste SOVER DÅRLIGT OM NATTEN: sover stadig rimelig godt.... SJOVE SPISEVANER: nej, spiser det jeg har lyst til.... og det der efterhånden er plads til SÅ LANGT HENNE VED SIDSTE OPDATERING: (5+4) (9+0) (17+5) 33+4 SCANNING: NF d. 12/3 kl 14.00 NÆSTE LÆGEBESØG: 10/2 JORDMODER:11/4 kl. 8.00 - 13.juli - 15.august ANDET: kønsscanning 2. April Redigeret August 7, 2012 af saraLE Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2012 NAVN: Louise ALDER: 24 BOR I: Viborg UDDANNELSE/ARBEJDE: Pædagogstuderende, færdig juni 2012 :glad FRITIDSINTERESSER: krimier, familie+venner KÆRESTE / GIFT: Skal giftes 9. juni med min kæreste igennem 6,5 år :loveshower TERMIN: 2/9-12 FØDESTED: Viborg DRENG/PIGE: Vil ikke vide MULIGE NAVNE: Hemmeligt - men det er utraditionelle dobbeltnavne ANDRE BØRN: Ingen VÆGTFORØGELSE: +3 kg STRÆKMÆRKER: KVALME: Ikke rigtigt mere :yay ØDEMER: PLUKVEER: RYGSMERTER: Ja, lidt :( BÆKKENLØSNING: FØDSELSFORM: FRYGT FOR FØDSEL: HVEM SKAL MED TIL FØDSEL: Min kommende mand SOVER DÅRLIGT OM NATTEN: Drømmer meget, og tisser 2-3 gange i løbet af natten SJOVE SPISEVANER: SÅ LANGT HENNE VED SIDSTE OPDATERING: 13+1 SCANNING: TS 7+1 og 10+1. NF 24/2. MD 23/4 NÆSTE LÆGEBESØG: 25/1-12 JORDMODER: 16/3 - 15+5 :) ANDET: Lavet i 4. ICSI forsøg på Skive Fertilitetsklinik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2012 NAVN: Heidi ALDER: 33 BOR på Amager :) UDDANNELSE/ARBEJDE: FRITIDSINTERESSER: Hunde og hundetræning KÆRESTE / GIFT: Kæreste TERMIN: 5. september 2012 FØDESTED: Hvidovre DRENG/PIGE: ?? MULIGE NAVNE: Nok noget der lyder lidt italiensk - da min kæreste er italiener ANDRE BØRN: nej - men en skøn hund VÆGTFORØGELSE: STRÆKMÆRKER: KVALME: JA - meget :( Har kastet op 2-3 gange om dagen de sidste 2-3 uger - puha! Hårdt at klare arbejdet... ØDEMER: PLUKVEER: RYGSMERTER: BÆKKENLØSNING: FØDSELSFORM: FRYGT FOR FØDSEL: Ja - hvem frygter det ikke? HVEM SKAL MED TIL FØDSEL: Min dejlige kæreste SOVER DÅRLIGT OM NATTEN: Nej - men skal op og tisse hver nat nu SJOVE SPISEVANER: Ja, desværre ikke så sundt som normalt, som om kvalmen tvinger mig til at spise pizza nogle gange når jeg endelig kan spise... SÅ LANGT HENNE VED SIDSTE OPDATERING: SCANNING: 27. feb NÆSTE LÆGEBESØG: i april JORDMODER: ? ANDET: Har ikke fortalt det til så mange endnu (men vi er meget spændte og glade!) - så ssshhh ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2012 NAVN: Katrine ALDER: 26 (bliver 27 1. Februar) BOR I: København UDDANNELSE/ARBEJDE: Studerer pædagogisk assistent (Er færdig til Maj), men er pt. i praktik på et bosted for voksne med asperger FRITIDSINTERESSER: KÆRESTE / GIFT: Gift med min mand i 2,5 år. TERMIN: 17. September FØDESTED: Hvidovre DRENG/PIGE: ? MULIGE NAVNE: Hvis pige skal det være en Luna ANDRE BØRN: Luca fra 09 VÆGTFORØGELSE: næh STRÆKMÆRKER: Kun fra sidst KVALME: ja hvis jeg ikke spiser regelmæssigt ØDEMER: PLUKVEER: RYGSMERTER: BÆKKENLØSNING: FØDSELSFORM: Alm. FRYGT FOR FØDSEL: næh HVEM SKAL MED TIL FØDSEL: Manden og måske min mor SOVER DÅRLIGT OM NATTEN: næh SJOVE SPISEVANER: næh SÅ LANGT HENNE VED SIDSTE OPDATERING: 6+1 SCANNING: 31. Januar NÆSTE LÆGEBESØG: JORDMODER: ANDET: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2012 :rolleyes NAVN: ALDER: BOR I: UDDANNELSE/ARBEJDE FRITIDSINTERESSER: KÆRESTE / GIFT: TERMIN: FØDESTED: DRENG/PIGE: MULIGE NAVNE: ANDRE BØRN: VÆGTFORØGELSE: STRÆKMÆRKER: KVALME: ØDEMER: PLUKVEER: RYGSMERTER: BÆKKENLØSNING: FØDSELSFORM: Almindelig FRYGT FOR FØDSEL: HVEM SKAL MED TIL FØDSEL: SOVER DÅRLIGT OM NATTEN: SJOVE SPISEVANER: SÅ LANGT HENNE VED SIDSTE OPDATERING: SCANNING: NÆSTE LÆGEBESØG: JORDMODER: ANDET: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 NAVN: Charlotte ALDER:37 BOR I: Rødovre UDDANNELSE/ARBEJDE: Pædagog FRITIDSINTERESSER: Ridning - har halvpart på dejlige Baloo KÆRESTE / GIFT: Gift TERMIN: 7. september FØDESTED: Herlev DRENG/PIGE: Dreng MULIGE NAVNE: Rasmus ANDRE BØRN: Julie på 8 år VÆGTFORØGELSE: STRÆKMÆRKER: KVALME: Spøger stadig, men er heldigvis mere sjælden nu ØDEMER: PLUKVEER: RYGSMERTER: BÆKKENLØSNING: FØDSELSFORM: Normalt FRYGT FOR FØDSEL: Nej HVEM SKAL MED TIL FØDSEL: Min mand SOVER DÅRLIGT OM NATTEN: SJOVE SPISEVANER: Er mest til frugt og syrlige madvarer SÅ LANGT HENNE VED SIDSTE OPDATERING: 27+6 SCANNING: NF d. 23. feb, Kønsscanning d. 30. marts + MD 18. april NÆSTE LÆGEBESØG: 16. juli JORDMODER: 1. marts, 14. juni, 9. august ANDET: Anti-D sprøjte d. 21. juni Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2012 NAVN:Rikke ALDER:32 BOR I: Hillerød UDDANNELSE/ARBEJDE:social og sundhedsass FRITIDSINTERESSER: venner,min hund, min mand, og mit strikketøj KÆRESTE / GIFT: Gift på snart 6år TERMIN:1/9-12 FØDESTED:Hillerød DRENG/PIGE: MULIGE NAVNE:Mille; villads ANDRE BØRN: VÆGTFORØGELSE:tabt 2 kg STRÆKMÆRKER: KVALME: ØDEMER: PLUKVEER: RYGSMERTER: ja nogen dage BÆKKENLØSNING: FØDSELSFORM: FRYGT FOR FØDSEL:smerter HVEM SKAL MED TIL FØDSEL:Min mand, evt min mor SOVER DÅRLIGT OM NATTEN: jaa nogen dage SJOVE SPISEVANER: SÅ LANGT HENNE VED SIDSTE OPDATERING: 12+0 SCANNING: 6+5, 8+5 11+6 NÆSTE LÆGEBESØG: nakkefold den 23/2 JORDMODER: ANDET: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2012 Dejligt at læse jeres, her kommer min ;D NAVN: Pernille ALDER: 26 BOR I: Melby UDDANNELSE/ARBEJDE: Studerer Biologi ved KU FRITIDSINTERESSER: Dyr, natur, familie og kreative ting KÆRESTE / GIFT: Gift i 2 år og sammen i snart 10 TERMIN: 26/09 FØDESTED: Hillerød DRENG/PIGE: Formentlig en PIGE ;) MULIGE NAVNE: ? vi bliver aldrig enige ANDRE BØRN: Nej men mange dyr.. VÆGTFORØGELSE: 3-4 kg Har ikke vejet mig, men mon ikke vi er oppe på 6 kg. Så er vi oppe på 8 :( STRÆKMÆRKER: har lidt i forvejen, ikke flere nye Der er kommet nogle oppe over navlen KVALME: stortset væk.. 7-9-13 ØDEMER: PLUKVEER: Har oplevet en enkelt RYGSMERTER: Lidt Efterhånden en del BÆKKENLØSNING: Nix FØDSELSFORM: læser lidt om vand, og ellers så naturlig som muligt FRYGT FOR FØDSEL: HVEM SKAL MED TIL FØDSEL: Mand og måske mor SOVER DÅRLIGT OM NATTEN: Nej skal kun tisse nogle nætter ALLE nætter SJOVE SPISEVANER: ikke mere end normalt SÅ LANGT HENNE VED SIDSTE OPDATERING: 13+5 uger 22+2 27+1 SCANNING: Nakkefold var fantastisk og viste 1:17.178 Gennemskanning D.2/5 Og endnu en D.7/5 da ikke alle mål kunne tages første gang, men sund og rask bebs NÆSTE LÆGEBESØG: 07/06 07/08 JORDMODER: Har været til første, næste 12/07 ANDET: Venter på indkaldelse til GB Skal til GB D.04/07 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2012 NAVN: Bolette ALDER: 25 år BOR I: Birkerød UDDANNELSE/ARBEJDE: Studerende (HA mat på CBS) FRITIDSINTERESSER: KÆRESTE / GIFT: Gift på 3. år TERMIN: 15. september FØDESTED: Hillerød DRENG/PIGE: En lækker lille dreng :loveshower MULIGE NAVNE: David ANDRE BØRN: Ingen VÆGTFORØGELSE: +6 kg STRÆKMÆRKER: Har tilføjet lidt til de mange som er i forvejen, KVALME: Meget Ikke længere, men mine brækrefelkser er noget mere følsomme <_< ØDEMER: Lidt PLUKVEER: Ja, og nogle gange lidt i overkanten <_< RYGSMERTER: Lidt BÆKKENLØSNING: Ja, desværre. FØDSELSFORM: Almindeligt, meget gerne uden noget smertestillende FRYGT FOR FØDSEL: Vil meget nødigt skulle have en epi, da jeg er panisk angst ved tanken. HVEM SKAL MED TIL FØDSEL: Min mand. SOVER DÅRLIGT OM NATTEN: Lidt SJOVE SPISEVANER: Alt med eddike, og helst så meget som muligt :lolhit SÅ LANGT HENNE VED SIDSTE OPDATERING: 10+1 12+4 16+2 31+2 SCANNING: 7+2, 9+3, NF 12+1, 14+6, 16+2, Kommende: MD 19+6. Kan jeg slet ikke holde styr på mere. Men mange :) NÆSTE LÆGEBESØG: 26/7 JORDMODER: 27. marts Kan jeg ikke huske, men heldigvis minder min kalender mig om det. ANDET: Har desværre udviklet en sygdom som relaterer sig til overvægt. Jeg har frygtelig hovedpine og ser dobbelt. Det skyldes at jeg har for meget spinalvæske, som trykker på hjernen og nerverne. Pga sygdommen får jeg noget medicin, men da det ikke er testet på gravide skal jeg til en masse ekstra kontrol. Så jeg får lov at se lillemanden en masse gange :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2012 Jeg vil også være med :balloons NAVN: Anne ALDER: 29 (snart 30) BOR I: København UDDANNELSE/ARBEJDE: Udviklingskonsulent FRITIDSINTERESSER: fodbold, hndbold, venner KÆRESTE / GIFT: Gift TERMIN: 3. september 2012 FØDESTED: Rigshospitalet DRENG/PIGE: Aner det ikke MULIGE NAVNE: Dreng: Jens eller Aksel og hvis pige så ved jeg det ikke ANDRE BØRN: Nej VÆGTFORØGELSE: 1-2 kg. vil jeg tro STRÆKMÆRKER: KVALME: Meget lidt ØDEMER: PLUKVEER: RYGSMERTER: Lidt BÆKKENLØSNING: FØDSELSFORM: FRYGT FOR FØDSEL: Nej HVEM SKAL MED TIL FØDSEL: Min mand SOVER DÅRLIGT OM NATTEN: Nej tværtimod SJOVE SPISEVANER: Ikke rigtigt, men har mere lyst til pizza end normalt SÅ LANGT HENNE VED SIDSTE OPDATERING: 12+3 SCANNING: Har været til nakkefoldsscanning i dag den 23. februar og fået tid til misdannelsesscanning den 17. april NÆSTE LÆGEBESØG: uge 25 tror jeg JORDMODER: den 12. marts ANDET: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2012 NAVN: Lene ALDER: 31 BOR I: Herning UDDANNELSE/ARBEJDE: Project sales coordinator i vindmøllebranchen FRITIDSINTERESSER: KÆRESTE / GIFT: Gift TERMIN: 5 september FØDESTED: Herning DRENG/PIGE: Pige MULIGE NAVNE: ANDRE BØRN: nej VÆGTFORØGELSE: Ja - 26 uge = +6,8 kg STRÆKMÆRKER: nej KVALME: ja ØDEMER: PLUKVEER: RYGSMERTER: BÆKKENLØSNING: FØDSELSFORM: Planlagt kejsersnit FRYGT FOR FØDSEL: ja HVEM SKAL MED TIL FØDSEL: min mand SOVER DÅRLIGT OM NATTEN: ja SJOVE SPISEVANER: kværnet peber på alt, dansk vand... SÅ LANGT HENNE VED SIDSTE OPDATERING: SCANNING: Har været til tidlig scanning, nakkefoldsscanning og skal til kønsscanning på fredag. NÆSTE LÆGEBESØG: JORDMODER: ja ANDET: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2012 NAVN: Line ALDER: 24 BOR I: Ellidshøj (lille flække syd for Aalborg) UDDANNELSE/ARBEJDE: Uddannet kagekonditor, studerer nu på HG FRITIDSINTERESSER: Kampsport, underviser børn KÆRESTE / GIFT: Gift TERMIN: 19/09-12 FØDESTED: Aalborg DRENG/PIGE: MULIGE NAVNE: ANDRE BØRN: Nej VÆGTFORØGELSE: -2,5 kg STRÆKMÆRKER: ikke endnu KVALME: Ja ØDEMER:nej PLUKVEER: ikke endnu RYGSMERTER:nej BÆKKENLØSNING: nej FØDSELSFORM: alm. FRYGT FOR FØDSEL: Ikke endnu :) HVEM SKAL MED TIL FØDSEL:Min mand, mor og svigermor SOVER DÅRLIGT OM NATTEN: nej SJOVE SPISEVANER: lidt op og ned :) SÅ LANGT HENNE VED SIDSTE OPDATERING: 12+0 SCANNING: 13 marts NÆSTE LÆGEBESØG: kan ikke huske dat, men 18+0 til glukose belastning JORDMODER: 11 april ANDET: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2012 NAVN: Marianne ALDER: 31 år BOR I: Slangerup UDDANNELSE/ARBEJDE: Studerer til handelsøkonnom, er på nuværende tidspunkt i praktik i forbindelse med uddannelse FRITIDSINTERESSER: KÆRESTE / GIFT: Skal giftes den 23. juni 2012 :loveshower TERMIN: 1. september FØDESTED: Hillerød hospital DRENG/PIGE: Ved ikke endnu MULIGE NAVNE: Patrick eller Cecilie ANDRE BØRN: Ingen VÆGTFORØGELSE: 5 kg (Julen var ikke god imod mig) STRÆKMÆRKER: Ingen endnu KVALME: Nej heldigvis ØDEMER: Nej PLUKVEER: Nej RYGSMERTER:Nej BÆKKENLØSNING: Nej FØDSELSFORM: Almindelig FRYGT FOR FØDSEL: Almindelig frygt for smerter HVEM SKAL MED TIL FØDSEL: Min forlovede SOVER DÅRLIGT OM NATTEN: Ja mon ikke SJOVE SPISEVANER: Nej SÅ LANGT HENNE VED SIDSTE OPDATERING: 14+4 SCANNING: Har været til tidlige scanninger og nakkefoldsscanning NÆSTE LÆGEBESØG: JORDMODER: 19. juni ANDET: Nakkefoldsscanning den 19. marts - Håber alt er som det skal være Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2012 Navn: Christina Bor: på Nordfyn Alder: 25 Uddannelse: førtidspension :( Kæreste/gift: kærester i 9år han har været på knæ i december :) Termin: 26sep-29sep de kan ikke blive enige Fødested: OUH Dreng/pige: ved ikke endnu Navne: ingen ideer endnu Andre børn: datter født maj 2007 Vægtforøgelse: ca 4kg Strækmærker: ingen Ødemer: ingen - heller ikke sidste graviditet Kvalme: ja kaster op dagligt Plukveer: ikke endnu :) Rygsmerter: nej ikke pga maven Bækkenlødning: ikke endnu havde sidste graviditet. Fødselsform: almindelig Frygt for fødsel: kun at vi ikke når på fødegang. Fødte på 1 time 45 min fra først ve til slut.. Så det gik alt for stærkt...!!! Hvem skal med til fødslen: min kæreste mor og svigermor Sover dårligt: JA Sjove spisevaner: tja spiser meget..!!! Så langt henne ved opdatering: 11+2 scanninger: 5+3 6+2 7+3 8+3 9+4 10+3 Skal afsted 11+6 12+3 og 13+4 NF...!! Næste læge besøg: 11+3 akupunktur for kvalme. Jordmoder: ved ikke.. Andet: håber bare baby bliver og har det godt.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2012 Jeg ved ikke lige hvordan, men kan denne tråd ikke også blive sat fast øverst ligesom Terminstråden? Knus Charlotte Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2012 jeg skal undersøge sagen! ;) knus sara Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2012 NAVN: Malene ALDER: 28 BOR I: Kbh S, og flytter snart til bryggen :loveshower UDDANNELSE/ARBEJDE: Salgs ass i smykkebutik FRITIDSINTERESSER: en god bog, familie, veninder, live stand-up KÆRESTE / GIFT: Kæreste gennem 11 mdr. TERMIN: 28 sep FØDESTED: Hvidovre DRENG/PIGE: det ved vi forhåbelig d 12/4 MULIGE NAVNE: Alma, Ida, Aviaja - har ikke rigtig nogen drenge navne endnu, mine tanker kredser om det er en pige så kan ikke rigtig fokuserer på dem :blush ANDRE BØRN: Min kæreste har en dreng på 6 år VÆGTFORØGELSE: ?? STRÆKMÆRKER: KVALME: JA desværre. Heldigvis ikke så meget opkast. Men kvalmen er også rigeligt!! er ved at aftage. Men skal huske og spise ØDEMER: PLUKVEER: RYGSMERTER: BÆKKENLØSNING: FØDSELSFORM: Naturlig FRYGT FOR FØDSEL: en smule, men frygter man ikke altid det ukendte?? HVEM SKAL MED TIL FØDSEL: Min kæretse og overvejer min farmor <3 men venter med at snakke med hende om det før jeg når tættere på. Så jeg ved om det er noget jeg stadig har lyst til :whistling SOVER DÅRLIGT OM NATTEN: kan ske. Er opppe og tisse min. 1 gang og drømmer helt vildt, det føles som hele natten SJOVE SPISEVANER: største forandring er minus sukker/sodavand trang. og at jeg kun kan spise ca 1/2 af hvad jeg plejer afgangen, hvilket betyder jeg bliver hurtigere sulten igen <_< SÅ LANGT HENNE VED SIDSTE OPDATERING: 14+3 SCANNING: NF 22/4, kønsscanning 12/4, MD 3/5 NÆSTE LÆGEBESØG: ? JORDMODER: 26/4 ANDET: Har en del mens lign smerter og en nerver i højre balle der gør mega nas :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 NAVN: Camilla ALDER: 33 BOR PÅ: Djursland UDDANNELSE/ARBEJDE: Kontorassistent FRITIDSINTERESSER: Min hund, Zumba, læse bøger KÆRESTE / GIFT: Kæreste gennem 9 år TERMIN: 23. sep. 2012 FØDESTED: Randers DRENG/PIGE: Vides ikke endnu, og jeg ved ikke endnu, om vi vil vide det Pige MULIGE NAVNE: Dem holder vi hemmelige ANDRE BØRN: Nej VÆGTFORØGELSE: 3-4 kilo indtil videre 4-5 kilo STRÆKMÆRKER: Nej KVALME: Ja, men heldigvis aftagende :) Har ikke kastet op. Kun yderst sjældent nu ØDEMER: PLUKVEER: RYGSMERTER: BÆKKENLØSNING: FØDSELSFORM: FRYGT FOR FØDSEL: JA! HVEM SKAL MED TIL FØDSEL: Min kæreste SOVER DÅRLIGT OM NATTEN: SJOVE SPISEVANER: Ikke det helt vilde, har bare ikke lyst til cola og mælk men er blevet gladere for frugt SÅ LANGT HENNE VED SIDSTE OPDATERING: 17+1 20+4 SCANNING: Var til NF i uge 12 og næste scanning er 10/5 NÆSTE LÆGEBESØG: Midten af juni JORDMODER: 12/4. Næste besøg: 12/7 ANDET: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 NAVN: Gitte ALDER: 25 BOR I: Odense UDDANNELSE/ARBEJDE: Hjemmegående FRITIDSINTERESSER: Nyder livet og menneskerne omkring mig KÆRESTE / GIFT: Kæreste gennem 9år uden afbrydelser ;-) TERMIN: 14sep. FØDESTED: OUH DRENG/PIGE: Vides ikke MULIGE NAVNE: Ingen ideer ANDRE BØRN: Nej VÆGTFORØGELSE: 3kg STRÆKMÆRKER: Lidt KVALME: Aftagende RYGSMERTER: Mange FØDSELSFORM: Gerne naturligt, men den tid den bekymring FRYGT FOR FØDSEL: nej ikke endnu HVEM SKAL MED TIL FØDSEL: Kæresten SOVER DÅRLIGT OM NATTEN: Mange mareridt og tisse ture SJOVE SPISEVANER: Kan ikke vildt meget lide varmt mad. SÅ LANGT HENNE VED SIDSTE OPDATERING: 17+5 SCANNING: Tre scanninger end til videre JORDMODER: Hver 14.dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2012 NAVN: Lea Pedersen ALDER: 32 år BOR I: præstø UDDANNELSE/ARBEJDE: ssh men passer vores lille firma hjemme FRITIDSINTERESSER: fitness KÆRESTE / GIFT: Gift med Tonny TERMIN: 19-09-2012 FØDESTED: Næstved DRENG/PIGE: de sagde dreng men det er en prinsesse :P Pige MULIGE NAVNE: ikke lige nu da de har taget fejl af vores køn :lol ANDRE BØRN: ja har født 7 børn VÆGTFORØGELSE:+4 STRÆKMÆRKER: Nej KVALME: har haft ØDEMER:nej PLUKVEER: nej RYGSMERTER:nej BÆKKENLØSNING: nej FØDSELSFORM: Planlagt ks FRYGT FOR FØDSEL:nej HVEM SKAL MED TIL FØDSEL: min mand SOVER DÅRLIGT OM NATTEN: nej SJOVE SPISEVANER: almindeligt SÅ LANGT HENNE VED SIDSTE OPDATERING: 17+0 SCANNING: 02-05-2012 NÆSTE LÆGEBESØG:kan jeg da ikke lige huske :whistling vil nyde denne her sidste gang jeg er gravid :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 14, 2012 NAVN: Tasja ALDER: 29 BOR I: Aalborg UDDANNELSE/ARBEJDE: Jordemoder, er pt sygemeldt mhp aflastning i graviditeten FRITIDSINTERESSER: Familie, veninder og arbejde, så er der ikke tid til meget andet :) KÆRESTE / GIFT: Kæreste gennem maaaange år TERMIN: 9/9-2012 FØDESTED: Hjemmefødsel eller Aalborg sygehus DRENG/PIGE: Pige MULIGE NAVNE: Er vild med Rosa, men manden er ikke lige så begejstret, så nu må vi se, men arbejder på sagen :) ANDRE BØRN: Clara fra 30. juni 2005 VÆGTFORØGELSE: +4,6 kg (18+2) :( STRÆKMÆRKER: Kun fra sidste gang og gider ikke flere.. KVALME: Nej ØDEMER: Nej PLUKVEER: En smule, mest ved aktivitet RYGSMERTER: Nej BÆKKENLØSNING: Nej FØDSELSFORM: Vaginal, gerne i vand FRYGT FOR FØDSEL: Slet ikke, ser frem mod det med glæde og spænding. HVEM SKAL MED TIL FØDSEL: SOVER DÅRLIGT OM NATTEN: Kæreten, hvis han er hjemme. Han arbejder i Norge en uge af gangen og så en uge hjemme. Skulle jeg gå i fødsel, mens han er i Norge, skal en veninde med til fødslen. SJOVE SPISEVANER: Nej, ikke specielt SÅ LANGT HENNE VED SIDSTE OPDATERING: 19+0 SCANNING: MD + scanning af livmoderhals 19/4 NÆSTE LÆGEBESØG: Ved ikke JORDMODER: 17/4 ANDET: Er ret nervøs for at føde for tidligt. Fødte ved 35+2 sidste gang. Var indlagt fra 23+? og 10 uger frem med "modne forhold" og skulle være sengeliggende for at modvirke for tidlig fødsel. HÅBER sådan på en normal graviditet denne gang og mest af alt: en fødsel til tiden... Går næsten gerne over tid, hvis det er, vil bare ikke føde for tidligt Del dette indlæg Link to post Share on other sites