Nitzen1987

Prinsesse Marie har født

40 indlæg i dette emne

Jeg tror hun skal hedde Astrid name of the year ;-))))))((

Del dette indlæg

Det synes jeg også! :) Men hedder enten Josephine eller Isabella ikke også Ingrid?

Det er Isabella der hedder Ingrid - hun hedder Isabella Henrietta Ingrid Margrethe.

Lillesøsteren hedder Josephine Sophia Ivalo Mathilda.

Del dette indlæg

Annonce ♥

altså med alle de navne, så er de jo nok nød til at genbruge nogle...

Hvad hedder Marie´s mor, mon ikke det navn kommer med i???

Del dette indlæg

Annonce ♥

altså med alle de navne, så er de jo nok nød til at genbruge nogle...

Hvad hedder Marie´s mor, mon ikke det navn kommer med i???

Moderen hedder vist Francoise. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror ikke de går så meget op i ikke at genbruge de andre børns mellem navne. Faktisk hedder Felix og Christian stort set det samme! Mener der er Felix Valdemar Frederik Christian og Christian Valdemar Henri John - sååååeeeh..

Enten tror jeg det bliver et rigtigt godt dansk navn som passer godt sammen med Henrik, eller også bliver det noget fra maries familie. Så jeg har tro på benedikte, Astrid, agatha eller måske et bedstemors navn? Françoise tror jeg bliver lidt for anderledes til lille DK ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Moderen hedder vist Francoise. :)

Nemlig, så håber da ikke for den lille prinsesse, at hun får hverken farmors eller mormors navn som første navn... :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og i dag fiuk vi så den lille pige at se :7himmel hun er da bare så kær!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og i dag fiuk vi så den lille pige at se :7himmel hun er da bare så kær!

Ja hun var sød.. Og et meget overraskende svar på hvad hun skulle hedde:

Skal hun hedde Margrethe?

Det kan vi ikke sige, det er en hemmelighed

Hvad med Francoise?

neeej.. Det er jo min mor!!

jeg tror hun kommer til at hedde Margrete :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg er meget imponeret over, at Marie snakker så godt dansk... Jeg synes faktisk det lød som om hun snakker bedre dansk end Mary..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er jo altid spændende med navnene :)

Syns også hun snakkede rigtig godt dansk. Det var jeg slet ikke klar over hun mestrer så godt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er jo altid spændende med navnene :)

Syns også hun snakkede rigtig godt dansk. Det var jeg slet ikke klar over hun mestrer så godt

nej det var jeg bestemt heller ikke, men okay hun har jo så også Alexandre at leve op til, så det er nok derfor

Del dette indlæg

Annonce ♥

nej det var jeg bestemt heller ikke, men okay hun har jo så også Alexandre at leve op til, så det er nok derfor

Ja præcist.. Hun vil nok altid blive sammenlignet lidt med hende.. Men ja, hun er godt nok dygtig.. Men det er Mary nu også. Alexandra var jo også god, men det var måske mest fordi man allesammen sammenlignede hende med Prins Henrik som jo bare stinker til dansk :whistling

Mary og Marie bliver jo sammenlignet med Alexandra og hinanden i stedet...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Omvendt så har hun da boet i landet i 4-5 år eller sådan noget, og har formodentlig haft intensiv undervisning og hun taler vist i forvejen både italiensk, tysk og engelsk (og selvfølgelig fransk), så hun har nok talent for sprog. :)

Hun taler flot dansk, men jeg var faktisk ikke spor forundret, jeg tog det nærmest for givet :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Omvendt så har hun da boet i landet i 4-5 år eller sådan noget, og har formodentlig haft intensiv undervisning og hun taler vist i forvejen både italiensk, tysk og engelsk (og selvfølgelig fransk), så hun har nok talent for sprog. :)

Hun taler flot dansk, men jeg var faktisk ikke spor forundret, jeg tog det nærmest for givet :P

Det gjorde jeg faktisk også :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror bestemt ikke Margrethe, ikke som det første navn ihvertfald. Henrik og Margrethe som to børnenavne er altså liiidt for tæt på bedsterne!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER